kuskin pituus ja Midget

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'M.G. Car Club of Finland ry', aloittaja Sumu, 20.3.2021.

  1. Sumu

    Sumu Gearhead

    Koeistuin yhden ja jäin miettimäänkin hieman, rajoittaako kuljettajan pituus tuollaisella midgetillä ajelua?
    Olen 192 pitkä itse ja tuulilasin yläreuna oli silmien tasalla.
    Miten harrastajat, olette ratkoneet kyseistä asiaa? Oletteko laskeneet penkin korkeutta jollain konstilla, vai onko selkänoja vaan tarpeeksi taakse kallistettu?
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Piisaakohan siellä tila säätää yhtään mihinkään. Mulla oli Triumphin Spitfire ja sehän on iso auto verrattuna Midgettiin, mutta silti se oli ahdas. Kaverilla oli samaan aikaan Austin Sprite (sama autohan se taitaa olla Midgetin kanssa) ja sinne ei kyllä katto päällä taipunut millään ja mä oon sua 10 cm lyhyempi. On se aika tuskaista olla liian iso autoon pidemmän päälle. :D
     

Kerro tästä muillekin!