Kustom Kulture Show 9.-10.2.2019

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Platu, 5.1.2019.

  1. Platu

    Platu 1st gear

    Kuukausi enää ja taas Kaapelitehtaalle kokoontuvat kaikki kustom kulttuurista kiinnostuneet. Hot rodeja, kustomeita, choppereita, kustompolkupyöriä. Rokkia ja burleskia. Taiteilijoita ja alan käsityöläisiä. Suuri hyväntekeväisyyshuutokauppa ja paljon muuta. Ja tietenkin iltabileet. Jo seitsemännen kerran!
    Sunnuntaina tapahtuma laajenee Puristamoon ja Valssaamoon, jossa järjestetään Vintage & Swap -myyntipäivä. Myyntipaikkoja on vielä vapaana!
    Tsekkaa tapahtuman uudet nettisivut. Sieltä voit myös helposti tilata ennakkoliput ja pyyhällät jonon ohi sisään.
    Tervetuloa!
    www.kustomkultureshow.com
     
    impala67, Visa, Roberto ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. Elky70

    Elky70 Gearhead

  3. Platu

    Platu 1st gear

    Ennakkoliput myynnissä! VIP-kaistaa sisään jonon ohi :) Tilaa omasi: www.kustomkultureshow.com

    Swappipaikkoja on vielä vapaana sunnuntaille. Alkaen 30€ !
     
    impala67 tykkää tästä.
  4. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    ensi viikonloppuna. . .
     
  5. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    Se olisi sitten huamenna. . .ja sunnuntaina
     
  6. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    Nyt ja huamenna...
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Ja kuvvie tänne Kajjjaaniin ku ei ite toaskaan peässy.
     
  8. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    menu*, miguelo, Ismoskosmos ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    miguelo, Vuokralainen ja Ismoskosmos tykkäävät tästä.
  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  11. Patwh

    Patwh 3rd gear

    menu*, belair66, miguelo ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

  13. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

  14. Lonepath

    Lonepath 2nd gear

  15. 1320

    1320 Gearhead

    Kustom Kulture on kyllä mun mielestä ehdottomasti yksi vuoden parhaista näyttelyistä. Autojen ja kaksipyöräisten taso oli jälleen todella korkealla, taiteilijoilla ja käsityöläisillä oli hienoja teoksia ja tuttujakin riitti siihen malliin, että välillä tuntui näyttelyn kiertäminen olevan hankalaa. Iltabileissä kaikki bändit oli hyviä, mutta etenkin Go Getters oli mun makuun, tosin se ei varmaan yllättänyt ketään jotka mun musiikkimaun tuntee.:poff:

    Omat suosikit näyttelystä erittäin hieno Volvo Amazon, Zacken '57 Ford ja se vihreä '54 Chevy siinä sisäänkäynnin kohdalla. Pyöräpuolella tykkäsin eniten P.Sandbergin Triumphista ja Primerin kojun vieressä olleesta turkoosista BSA:sta.

    Tuolla on kans jotain kuvia molemmilta päiviltä...
    https://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat+2019/Kustom+Kulture+Show+9.-10.2.2019/

    Kiitos kaikille järjestäjille ja ensivuonna taas uudestaan!
     
    Raider Japa, faikku66, Akseli von Gardan ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

  17. jariha

    jariha Double Gearhead

  18. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Hyvät oli hipat.Kiitos!
     
  19. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Joko saan sanoa mielipiteeni tuosta Golden Arrowsta? No sanon kuitenkin: viimeistelyn taso maalipinnassa ja sisustuksessa yms. on kyllä selkeästi huippuluokkaa mutta jotenkin minun mielestä kokonaisuus vaikuttaa keskeneräiseltä. Minun mielestä laitteessa olisi hyvä olla, ulkonäöllisistä syistä, jonkinlaiset puskurit ja ei olisi haitaksi vaikka maalipinnassa olisi vielä jotain jippoa.
    Tokihan se on helppo huudella, en minä tuommoista saa aikaan kuitenkaan mutta silti...

    Amazzonissa oli jo jotain enemmän.
     
  20. Elky70

    Elky70 Gearhead

Kerro tästä muillekin!