kutvosen tilalle kasi!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja tampio, 7.6.2005.

  1. tampio

    tampio 1st gear

    oon ruvennu mielimään kutosen tilalle kasia,(Dodge Aspen-80)autossa on jarru-ja ohjaustehostimet,ja jäähd.levyt edessä,mitä muutoksia joutuu tekeen jotta sais leimaan?ja toimiskin vielä? :-?
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Hyvin tehtynä: etupalkki, jäähdytin ja vaihteisto vaihtoon. Jos laitat 904:sen lootaksi, ei kardaani kaipaa muutoksia. Sitten kaikenlaista pientä; sähköjen, letkujen ja vivustojen muokkailua. Ja viimeiseksi pakoputken etuosan muutos kasille. Eli muuten helppoa, tuo kasipalkin löytäminen teettänee hieman.
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mulla olis se palkki jouten...
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kutosen palkkiinkin saa konversio kiinnikkeitä kasille, tosin mulle ei oo auennut miten ne toimii vakiopalkkia muuttamatta kun kasin lohko ottaa kuskin puolen kiinnikkeisiin kiinni ennen kuin on "oikealla" paikallaan. Niitä voinee silti käyttää kun on tehdastekoiset siihen käyttöön tarkoitetut. http://engine-swaps.com/ Jousituksen ja jarrujen puolesta ei vaadi mitään muutoksia, kone ja loota täytyy tietysti vaihtaa ja jos laittaa 727:n niin myös kardaani menee uusiks. Jos on 7 1/4" perä, niin periaatteessa sekin pitäis vaihtaa 8 1/4" koska auton täytyy vastata myös voimansiirroltaan tehokkaampaa mallia. Ainoo ongelma voi tulla siitä, että katasastuskonttorin ei tarvitse tietää noita asioita, vaan sun täytyy ne todistaa. Mulla ainakin meinas mennä mutuoskatsastuksessa hernes nenuun, ja niin käy todella harvoin. Lopulta mulla oli muutoskatsastuksessa 24 A4:sta liitteenä ja leimalla mukana vielä viitisen opusta lähdekirjoina asiaa selventämään. Siinä vaiheessa niitä ei kukaan edes enää kattonut, eikä muuten kattonut autoakaan kertaakaan missään vaiheessa.
     
  5. Leo

    Leo 1st gear

    missä se k-palkki on? onko se eturungossa?
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Miksi?
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    missä?
     

Kerro tästä muillekin!