kuuluu kauhia pamaus!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja dart, 22.8.2002.

  1. dart

    dart Gearhead

    mistä vois johtua moinen ku pistän R vaihteen
    päälle ni ilmeisesti jostain perästä kuuluu kauhia pamaus. tätä ei tapahdu aina vaan joskus vaihteen saa päälle ihan normaalisti.
    loota on moparin 904 ja perä kasivarttinen.
    ja kun hiljentää risteykseen ni alkaa pikkuhiljaa kuulua sellasta pientä tasasta nakutusta kun on lähes pysähtyny.
    tätäkään ei tapahdu joka kerta.
    voisko vika olla vaan ristinivelissä vai onko
    koko perä paskana?
     
  2. Duster

    Duster 1st gear

    Itse vaihdoin viime viikolla ristinivelen ja siitä mulla kuulu kolahdus, kun pisti pakin päälle (kohta ois tielle jättäny). Perän öljyt kantsii tarkastaa, voi tyhjänä kolauttaa! Ota kardaanista kiinni ja pyöritä, ei pitäs olla väljää paljoa.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Dart -73 2002-08-22 19:16 ]</font>
     
  3. late

    late Gearhead

    Mulla oli 66-impalassa perästä ristitappi (pitää pieniä tasauspyörästön rattaita paikallaan) kulunu, se piti ääntä pakille laittaissa. Hommasin uuden tapin ja pauke hävis.
     
  4. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Kun tässä nyt sitten vertaillaan niin mulla 904, 8 3/4 pakille laitetaessa ei poksahda mutta on ehkä hivennen kovaotteisen oloinen, soralla rengas saattaa jopa hivenen potkaista tyhjää, muuten vaihtaa hyvin. Paitsi kolmonen joka vaihtaa todella sivistyneesti.
     
  5. Yogi

    Yogi Gearhead

    Mulla 904 ja 7 1/4. Pakille laitettaessa pitää pienen poksahduksen, mutta en ole pitänyt sitä pahana (ainakaan vielä). Tarvii itsekin koittaa tota väljyyttä.
     
  6. Cammer

    Cammer 1st gear

    Mulla Blazerissa oli ristinivel kulahtanut ja aina kun painoi reippaammin kaasua lähdössä niin narisi ja paukkui.
     

Kerro tästä muillekin!