Kuvia projektista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja 300 64', 27.4.2005.

  1. 300 64'

    300 64' 1st gear

  2. mikkiss

    mikkiss 1st gear

    hiano peli. kaappari ovii ei oo koskaan liikaa.
     
  3. Jebulis

    Jebulis Gearhead

    Tuonhan mä bongasinki jo uusimmasta v8:sta. On kyllä erittäin asiallinen peli! :D
     
  4. 300 64'

    300 64' 1st gear

    juu, sinne se oli päätynyt.. vihdoin ja viimein sain sen pikku pojasta olleen haaveeni toteen.. :lol:
     
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Yks tyhymä kysymys. Mikä on sen sinisen säiliön tarkoitus? Ex sammutin laitettu ilmasäiliöksi. Miksi?
     
  6. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ennakkoluuloton projekti ja tyylikäs lopputulos! Kiitos kuvien jakamisesta, tässä autossa "se juttu" on nuo kaappariovet, hienoa!

    Onko muuten jo kokemuksia ilmasäiliön riittävyydestä, onko OK ja onko 2 vai 4 paljetta?

    MK
     
  7. 300 64'

    300 64' 1st gear

    toistaiseksi vasta kaksi pussukkaa mutta jatkamme heti kun oulun näyttely saadaan vielä kunnialla suoritettua.. juu, kyllä tuo itse tehty säiliö riittää aika mainiosti jopa leikkimiseen ja hyvällä kompuralla sen täyttö on nopea..
     
  8. 300 64'

    300 64' 1st gear

    taisit jo huomata edellisestä.. teimme ilmasäiliön itse noita ilma pusseja varten.. saa heilutella persettää... :lol:
     
  9. 300 64'

    300 64' 1st gear

    kävin itse vilkaisemassa kuvia ja ilmoitti aikasta iloiset lukemat.. noissa kahdessa yhteensä vähän yli 10000 katsonta kertaa.. huh.. pitää näemmä lisäillä kuvia vielä!! :p
     
  10. makke

    makke 1st gear

    Juu kun OD:ssa mainitsee kuvista, niin jopa alkaa laskuri paukkua. Mulla yhdelle kuvagalleria sivulle tullut kuukaudessa 35 248 hittiä ja 1053 downloadusta.
    Uusia kuvia kehiin vaan!
     
  11. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Hienoja oivalluksia! Onnittulut ison projektin viemisestä loppuun asti.
     
  12. KajS

    KajS Gearhead

    Katsottiin syvällä kunnioituksella Teidän Chrysleriä ACS:ssä pojan kanssa. Poika 12vee vielä totesi, että 300:ssa soi parempi musa kuin tuuningosastolla... :D
     
  13. 300 64'

    300 64' 1st gear

    no musiikki oli kyllä meidän poikien kesken pienehkö kiistan aihe.. kun ei voi kuitenkaan aina kaikkia miellyttää, niin itseäni ainakin.. :p
     
  14. 300 64'

    300 64' 1st gear

  15. SmallBlock

    SmallBlock 1st gear

    Mitä tapahtui? Toivottavasti ei tullut henkilövahinkoja. Näyttää pahalta tuo kuva.
     
  16. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Näin 300 64 kirjoitteli tuolla toisaalla eli ei vissiin mitään kovin pahasti kuitenkaan käynyt? On kyllä hurja kuva! Harvoin sitä näkee 2 jenkkiä päällekkäin niin että välissä on vielä lavetti... :cry:
     
  17. 300 64'

    300 64' 1st gear

    henkisiä vahinkoja..... :oops:
     
  18. 300 64'

    300 64' 1st gear

    niinpä.. :odroll:
     
  19. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Oli tosiaan aika pelottavan näköinen kuva, hyvä ettei käynyt pahemmin!
     
  20. 300 64'

    300 64' 1st gear

    onni oli mukana ..
     

Kerro tästä muillekin!