kysymys gm ukoille

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja rokki383, 7.12.2010.

  1. rokki383

    rokki383 Gearhead

    velipojan puolesta kyselen, saako laitettua 65 impalaan jonkun uudemman letukan levyjarruja eteen, mikä on sopiva elimenluovuttaja, mitä kaikkea pitää vaihtaa yms vai onko vaan tilattava paksuhuuli joelta levyt eteen, nyk 1 piiri tehostamaton rumpusysteemi kaipais päivitystä, kiitokset tietäjille 8)
     
  2. Valmiit "bolt on " sarjat eivät nykyään ole mahdottoman kalliita , tokihan sinne saa sovellettua lähes mitä vaan kun jaksaa näperrellä mutta kannattaako?

    Hiukan uudemmista, 70-luvun alkupuolen? Autoista voisit ottaa koko spindelen ja kattoa miten sattuu ala ja yläpallonivelien kartioihin ,siinähän sitten tulisi jarruhilkkeet kaikki kerralla.

    Tää on vaan mutua , oliskohan jostain interchangeble-kirjasta (vaimikäsenytoli) apua ,siis vaihtokelpoisuustaulukosta?

    Helpoiten ja varmiten saat jarrut päivitettyä kun otat mallikohtaisen muutossarjan joka sisältää tehostimen ,pääsylinterin , uudet spindlet ,levyt jne ,niin kaikki toimii sitten hyvin yhteen...
     
  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

    alle 70 impalan tai C3 vetten menee melko heittämällä
     
  4. human62

    human62 1st gear

    Mulla 66:ssa Impalassa valmispaketti jotain 400-500 € väliin US-partsista.
    Suosittelen.
     
  5. rokki383

    rokki383 Gearhead

    joo tohon hintaan on melkeen helpompi ottaa valmis setti, mitäköhän human62 sun paketti sisältää? oliko pääsylkyt yms mukana
     
  6. human62

    human62 1st gear

    Täydellinen paketti, eli oli pääsylinterit ,levyt(laakereineen) ja raudat joilla satula/sylinteri tulee akselinapaan kiinni. Jarruletkut pitää tilata toiset, muistaakseni GM:n Pick-upin sopi.

    Vanhassa GM-cruisers lehdessä on juttua jossa rojut kasataan.
     
  7. tuntematon

    tuntematon 1st gear

    Muistelen joskus juttua lukeneeni että hd alustaisesta piilofarkusta 80-90 saisi järeät 12" levyt pienellä vääntämisellä ainakin 70 luvun gm:iin...?
     
  8. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

  9. pervolet

    pervolet 2nd gear

    Onkos tietoa paljonko esim. tuo 4 pyörän super deluxe-setti maksais suomeen rahdattuna tulleineen kaikkineen ja onko vastaavaa saatavana esim. US-Partsilta? Hinta? Paljonko rumpujarrujen päivittäminen levyllisiin versioihin tuo nykyään muutos-prosentteja ?
     
  10. SS396

    SS396 Gearhead

    Kannattais varmaankin kysyä tarjous noista kotimaisista putiikeista ensin. On meinaan sen verran painavaa tavaraa.
    Itse ainakin tilasin SSBC:n http://www.ssbrakes.com/commerce/detail ... ?nPID=8466 kitin aikoinaan keravan vauhtiputkasta kohtuu edukkaasti.
    Ainoo vika tossa mun mielestä on tuo 9" single tehostaja jolla poljintuntuma on hitaissa nopeuksissa hieman kova. Viimekesänä vaihdon ton tehostajan 9" tuplakalvoseen http://www.classicperform.com/Store/Bra ... /9DSRB.htm jonka sain hommattua tradepartsin kautta http://www.tradeparts.info/ ja jarrut on nyt niinkuin kuuluukin.
    Sopii muuten just jopa isolohkon kanssa jossa M/T:n alukopat.

    Eikä mee nykyään enää prosentteja jarruista.

    Toi 9" single olis vielä tallella jos jollakulla tarvetta.
     
  11. studio57

    studio57 Gearhead

    ebayssa edullista perus jarrukittejä.. ei kande ruveta sillä rahalla itte pyristeleen.
     
  12. pervolet

    pervolet 2nd gear

    YV:tä laiteltu.....
     

Kerro tästä muillekin!