Kytkinlevyistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Fleetwoodisti, 18.1.2013.

  1. Fleetwoodisti

    Fleetwoodisti 3rd gear

    Avatessani oman (jenkki) 20-lukuisen kytkimen,vastaan tuli kaksi irtonaista kytkinpintaa sekä niiden välissä sileäpintainen kytkinlevyn"runko".
    Nyt sitten ihmettelen onko levyt olleet jollain tavalla liimattuja runkolevyyn vai onko pinnat olleet alkujaankin irtonaiset, jolloin kytkinpintoja on ollut tavallaan neljä?
    Mitään niitinreikiä ei ole missään ja myös runkolevyn pinnat ovat kiilloituneet.
    Pistetään tähän nyt vielä selvennyksenä että tarkoitan runkolevyllä sitä metalli osaa joka on normaalissa kytkinlevyssä kytkinpintojen välissä(ja kulutuspinnat niitattu siihen kiinni) ja jossa on boorit vaihdelaatikon akselille.
    Eli onko kellään tullut vastaan kytkinlevyä jossa pinnat on liimattu ilman niittausta? Tai sitten vastaavasti sellaista jossa on irtolevyt?
     

Kerro tästä muillekin!