L-jetronic nissaniin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ajk81, 20.3.2002.

  1. ajk81

    ajk81 1st gear

    Kävipä tossa päivällä lentävänä ajatuksena että pistäisi jonkun l-jetronicin tai vastaavan monipisteruiskun nissanin 1.6:seen kasiventtiilikoneeseen. Sellaisenhan saisi vaikka jostain vanhasta opelista toimintakuntoisen ja ruiskun ja kannen väliin joutuisi laittamaan jonkunlaiset sovitelevyt? Järkeähän ei tuossa ole, mutta onko joku tehnyt vastaavaa kokeilua ja toimiko? Gti:n motin laitto ei tulisi halvemmaksi kun joutuis vaihtamaan jarrut...
     
  2. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    tästäpä mojova aasinsilta aiheeseen jossa minulla on myytävänä täydellinen L-jetronic ruiskusarja boxeineen ja ilmamäärämittareineen päivineen, on peräisin ford sierrasta mutta tässä tapauksessahan ei liene merkitystä vai? hintaa koko sarjalla (on täysin toimiva) 250e. kiinnostaako?
     
  3. ajk81

    ajk81 1st gear

    Kyllä kiinnostaisi tuo ruisku, mutta tällä hetkellä eurot vähissä ennenkuin kesätyöt alkaa. On vielä tarkotus kysellä ja alkaa kartottaa tietoa aiheesta, myöhemmin aloittaa koneen rakennus sitten kun on tuo 1.6:nen kone josta tulee kireä... joutuu liikennöimään 1.3:sella:(
     

Kerro tästä muillekin!