Laatikko sekoilee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 26.6.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mikä vikana kun automaatti(C4) vaihtelee vaihteita hieman ikäänkuin edestakaisin kiihdytettäessä. vispaa ykköstä ja kakkosta edestakasin kovempaa kiihdytettäessä.
    Öljymäärä?(liian vähän), modulaattori?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    taitaapi kakkosen panta luistaa.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko panta liian löyhällä? Etummainen vaihdettiin ja vedettiin momenttiin, sama takimmaiselle,jota ei vaihdettu.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    voi se panta olla lliian löysä mutta vaihdoitko kumit kakkosen servoon?
    Ja voit unohtaa momentit ja kiristää sen pannan näppituntumalla siten että ruuvaat sen sormin niin tiukkaan kun menee ja 2 kierrosta auki ninn se on tarpeeksi hyvä.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vaihdoin molempiin servoihin tiivisterenkaat.
    Siis voisko se ryntääminen johtua liian löysistä pannoista? Manuaalikiihdytyksessä ei ongelmia! heti vetäsee kakkosen päälle kun vaan laittaa.

    Kumpaa pantaa tarkoitat? etu vai taka?
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    etupanta on kakkoselle ja takapanta on pakki/lukkoykköselle.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eli etummaista siis sormilla kiristään?
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Entä jos kone ulvahtaa 2-3 vaihdossa?
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    sun lootasta voi olla öljynpaineet hukassa. Kun keppi on lukkovaihteilla niin öljyn paine on suurempi kuin jos keppi on d-asennossa. Meneekö alipaineletku varmasti imusarjaan?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    jos tarkoitat modulaattorin putkea niin menee.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    jos tarkoitat modulaattorin putkea niin menee. Voiko kyseisen putken vuoto tai tukkeuma aiheuttaa kyseisen tilanteen?
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!