Laatikon vaihdetta näyttävä viisari jumittui 57:ssa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja sataplus, 7.11.2017.

  1. sataplus

    sataplus Gearhead

    Kerran loppukesällä kun peruutin, niin tuo viisari hyppäsi tuonne R:n taakse ja jäi sinne. Nyt on hieman hankalempaa ajella kun ei näe, mikä vaihde on päällä.

    Onko vihjeitä, mitä siellä on tapahtunut ja vaatisiko jotain uutta. Joku voisi jopa linkittää vastaukseen tarvittavat osat, nythän on jatkuvia aleja ollut mm. Danchuk:ssa, Ecklers:ssä.

    Heikki

    [​IMG]
     
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Saatko rattiputken päällisiä purettua ja katsottua mikä siirtomekanismi siellä on? o_O
    Omassa Oldsissa oli ruuvi löystynyt ja jäänyt viisari samanlailla jumiin mutta Parkin taakse..... :oops:
    -Kertokoot joku joka tuntee tarkemmin auton....;)
     
  3. Slindi

    Slindi 1st gear

    Rattiputkelta menee rautalanka/tanko vaihteen näytölle. Olisko poikki tai irronnut paikoiltaan.
     
  4. trifive

    trifive Gearhead

    Danchuk osa 936A. Helppo vääntää itsekin jostain 2..2,5 mm rautalangasta. Tekee vähän isomman "Zetan" niin siitä voi hienosäätää pituuden siten, että viisari on oikeassa kohdassa.
     
  5. sataplus

    sataplus Gearhead

    Okei, pitää purkaa ja tehdä Z. Kiitos!
     

Kerro tästä muillekin!