Lahti Classic Motor Show 2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vantaan Harrasteautot ry', aloittaja fe390, 19.4.2010.

  1. fe390

    fe390 Gearhead

    Yhteislähtö Lahteen Kehä-Kesoililta 8.5. klo 9.00

    VanHa maksaa harrasteajoneuvolla lähtöön osallistuvien jäseniensä pääsymaksun näyttelyyn. Tarjous koskee kuskia ja kyytiläisiä.
     
  2. fe390

    fe390 Gearhead

    Ai niin, ilmoita ennakkoon jos tulet.
    OD/yv, FB tai e-mail.
     
  3. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Kovasti olen lähdössä, ikävä vaan että molemmat harraste autot on niiiin pahasti levällään vielä...
     
  4. MercComet

    MercComet Gearhead

    Itse puljaama työlista kätösessä :odroll: Yllättäen päivä olis vapaa ja messissä oon!
     
  5. saab.96

    saab.96 3rd gear

    Tulossa ollaan, harrasteautosta en ole niin varma mutta letkassa on aina mukavempi ajella :rotfl: Eli tulen siis "harraste-käyttiksellä"...

    *Edit* Vaimokin haluaa lähteä reissuun mukaan, eli lähdetään vasta vähän myöhemmin. Nähdään kuitenkin sitten messuilla viimeistään!
     

Kerro tästä muillekin!