Laikka-avo '71 Chargerista (Mielipiteet)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja bandit_1, 9.6.2006.

  1. bandit_1

    bandit_1 Gearhead



    ja sitten vielä pikkulommoja potkimaan ja juoppolauma kyytiin :lol:

    no omallaan saa ja ehkäs pitää tehdä mitä haluaa. asiallisesti ja siististi toteutettuna varmaan ihan hieno laitos... panostaisin kyllä siihen siistiyteen, ja ton turvakaaren kun toteuttais vielä tuulilasin karmissa, varmasti parempi kuin tommonen kökkö putki penkkien takana
     
  2. janzamar

    janzamar 1st gear

    :mad: ..peltiähän ne kaikki vaan on,mutta..-71 Charger?!!
    Ja laikka-avo..? Jotenkin vaan sama kun laittais AC Cobraan peltikaton
    hitsaamalla. Ei sillä etteikö se avonakin hieno olis..
    Montakohan noita on maailmalla jäljellä?
     
  3. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    "1971 Coupe 471
    1971 Hardtop 41,564
    1971 500 10,306
    1971 SE 14,641
    1971 R/T 2,659 total 73,785

    Onhan noita tehty niin että hevoset söis. Ihan hyvä aihio. Liian monta noista säästyneistä entisöidään ja muuta vastaavaa. Kyllä yksi laikka-avo olis ihan siisti. Rahamies tekisi vaikkapa R/T versiosta ja naureskelisi sio8ttaja-pelleille. Ei se mitään, että noista maksetaan vähävähältä ennemmän. Tosiharrastaja laikkaa kun siltä tuntuu. Eikö juu. :rotfl:
     
  4. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Kuullostaa tos hyvältä. Muista että ainoa maali noihin "lailkka kustomeihin" on mattamusta . Ralliruutu teipillä sitten tyylikkäät vauhtiraidat. Olethan muistanut sen mattolaiturin sinne taakse? Mitä isompi sen parempi! Penkeille on sitten ainoastaa yksi verhoiluvaihtoehto:rebel lippuja ! Mieluiten sellainen jossa rekan kuva keskellä!

    Älä kuuntele täällä ahdasmielisten mielipiteitä :soosoo: Vaan minun ohjeitteni mukaan :pinup:
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Anna mennä vaan. Onhan Suomessa tehty aikoinaan 1970 Challengeristakin laikka avo, joka esiteltiin jopa v8 makaziinessa.

    Taisi olla kuitenkin perjantai illan keskiolutnousukännivitsi tuo ehdotus, toivottavasti?

    Muistaakseni olen nähnyt R/T Challengerin johon oli laikattu Finlandia -kattoluukku.

    Vanhoina hyvinä aikoina se oli yhtä luonnollinen asia kuin valkoinen pikkutakki käärityillä hihoilla + takatukka sekä Sininen Enkeli drinkki kädessä.
     
  6. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Arrggghh älä revi haavoja auki.... :rotfl:
     
  7. 63S88

    63S88 Gearhead

    Siinähän vaan Talbotti paranee... no mun mielestä
    ei paras Laturi korimalli. :-?
     
  8. Artturtle

    Artturtle 1st gear

    Anna mennä vaan, niitä on muutenkin liikaa :rotfl: HULLU :eek:
     
  9. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  10. kippis

    kippis Gearhead

    äläkä unohda laittaa fender skirtsejä taakse :soosoo:

    :poff:
     
  11. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Ei saakeli... :eek: Jos jollakulla on oikeesti noin kamalia tuntemuksia, ni voin kyllä pientä rahallista korvausta vastaan tehä vaikka Capricen rungon päälle lasikuitu avo Chargerin, ja vaikka Hiacen tuulilasilla ja tarvike valoilla, ni ei mee aitoja osia hukkaan. Täytys tietty vaan saada jostakin Chargeri(n kori) lainaks että sais muotille tehtyä muotin...

    Mä lähen nyt näkeen painajaisia. Öitä.
     
  12. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Hiacen tuulilasi ei ole paras mahdollinen,todennäköisesti sen vievät mannet ensimmäisessä gruusingnitissa. Suosittelen Scanja vabiksen tymäkkää sekurit lasia.
     
  13. Elevator

    Elevator 1st gear

    ...loistava projekti, antaa mennä vaan. Jos saisit siihen sitten viel neliskanttiset valot eteen, siis sellaset capraisklassikki valot. Ja voishan sitä korottaakkin et siitä sais sellasen sammakon näkösen :poff:
     
  14. CH3OH

    CH3OH 1st gear

    Saab 900:n lasi on myös hyvä yleismalli, sillä saa niin veneestä kuin lentokoneestakin hetkessä silmiä häikäisevän aerodynaamisen.
     
  15. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    ja eikös yhdestä '71 Barracudastakin (vai oliko se ny 'cuda) tullut laikka-avo :eek: joku kiihdytysradoillakin nähty, sillon aikoinaan. Musta ja myöskin esiteltiin v8'ssa.

    Kumpikaan tapaus ei tunnu ihan mahdottomalta. Kunhan vaan käytetään "halvempia"(lua= yleisempiä) malleja eli juuri normi Challenger ja Barracuda :lol: harrastuksen suolaahan se vaan on...kunhan sitä ei ole liikaa :wink:
     
  16. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Itse aiheeseen. Tee pois jos haluat!! "kyllä niistä yks joutaa" :lol:

    Mutta ehdottomasti siististi ja ilman sitä v*tun turvakaarta penkkien takana :odroll: Voi vaan tulla hieman keulapainoisen näköinen :odroll:
     
  17. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Oishan se hauska tapaus...etenki kustom tyylin tehtynä..No ei ehkä, mutta varmaan sais mukavan vehkeen jos tyylillä tekkee. Joo totta helvetissä ilman kaaria, jos nyt ylipäätään haluaa tollasen tehä. Minusta kuitenkin se kattolinja puhuu noissa malleissa, notta miettisin siinä mielessä vielä hiukan! :wink:
     
  18. Elevator

    Elevator 1st gear

    Tästä jos tekisi kaksi galluppia (jätän jonkun muun huoleksi :poff: ):

    Galluppi no1: Oliko tää nyt ihan kieliposkessa aloitetu topic? (ottaen huomioon keskustelijoiden yleisen mielipiteen notta koko laikkaus olis raiskaus?

    Ja sitä toista aihetta en musita ees itte tässä mielentilassa :rotfl:

    Palaamme kuviin ja tunnelmiin mikäli itseni löydän :lol:
     
  19. MH

    MH 3rd gear

    Katto alhaalla voisi olla linjakaskin mutta rätti voisi olla hankala homma jos haluisi toimivat takasivuikkunat. Tarkoitan että tulisi aika raskaan näköinen
    (carson top) jos noi pienet takasivuikkunat olisi siinä. Ei ehkä sopisi ton auton ulkonäköön, niinkuin ei se laiturikaan...
     
  20. retro

    retro Gearhead

    Tää nyt ei suoranaisesti liity vastauksena muutoskatsastamiseen, mutta kysymyksenä kyllä. Saisiko sen turvakaaren tehdä Cobra-tyyliin semmoisina lenkkeinä penkkien taakse? Takana vois olla ahtaampaa, mutta olisi ulkonäöllisesti varmaan vähän siistimpi, kaikkea kun ei voi saada. :odroll:

    Edit:

    Piirsin pari luonnosta paperille, miltä tuo vois näyttää. Jos kaveri on kotona, niin käyn skannailemassa. Saatte sitten kaikki haukkua mun piirustustaidot, ja ideat laikka-avo chargerista. :poff:

    Edit2: Tästä voinee päätellä, etten ole millään lailla ideaa vastaan. Päin vastoin. Jukka63, ota yv:llä yhteyttä, jos kuvat kiinnostaa tms. Laitan kohta nuo pari tänne, niin sano jos tarviit lisää. Samalla kyllällä kun taidetaan olla, niin voisin vaikka piipahtaa katsomaan saha-aihiota. :)
     

Kerro tästä muillekin!