lakepipes

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja koni, 6.3.2003.

  1. koni

    koni 1st gear

    Suunnittelin tuossa tehdä toimivat lakepipesit tohon Country Sedaniin (rekisteriotteessa on maininta toimivista kylkiputkista!). Materiaalina ajattelin käyttää haponkestävää tai ruostumatonta putkea jonka halkaisija on päältä mitattuna 48,3mm. Mahtaakohan noin pieni putki ahdistaa moottoria(460cid) joka on kait ihan vakio? Auttaisikohan jos jättäisin vaimentimet tallin hyllylle?
     
  2. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Meinasitko siis sellasia lakepipejä jotka tulee suoraan sivuille jostain etupyörien takaa pakosarjasta, ja joihin laitettiin korkit päihin kun ajettiin kadulla? Vai onko mulla terminologia hukassa, kun muistan että "alunperin" ne olivat tollaiset.
     
  3. koni

    koni 1st gear

    Meinasin siis sellaisia ohuita kylkiputkia jotka tulevat etupyörän takapuolelta auton alta helman viereen näkyviin ja jatkuvat siinä helman vieressä aina takapyörän etupuolelle asti. Pää on olisi käännetty noin 45 asteen kulmaan sivulle..
     
  4. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Minä kyllä laittaisin vaimentimet, jos vaan saa mahtumaan. Mitä oon kuunnellut tommosten kanssa kyydissä olleilta, niin se huutaa aika kovaa siinä korvan juuressa.
     
  5. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    enpä usko että ahdistaa. Molemmin puolin sehän on 2x se halkaisija. Ja jos kone on vakio, niin en usko että koet eroa normaaliin. Äänenvaimentimista olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, se on aika äänekäs paikka, vaikka vaimentimet olisikin.
     

Kerro tästä muillekin!