Lakkaa teippauksen päälle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja BigOJS, 24.11.2010.

  1. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Kesäautoni saa uutta väriä pintaan piakkoin ja samalla tilasin siihen uudet teipit Joelta. Konepeltiin tulee lintua ja stripet kiertää autoa joka puolelta (nokkelimmat jo arvaavatkin mikä kiesi on kyseessä).

    Olen nyt saanut erittäin ristiriitaista infoa siitä että voiko teippaukset laittaa lakan alle vai ei. Monet ovat sitä mieltä että lakka halkeilee. Kuitenkin moottoripyörissä, kypärissä jne. näin tehdään käytännössä aina. Onko kokeneemmilla antaa minulle vinkkejä kuinka homma onnistuisi?
     
  2. Quest

    Quest Gearhead

    Riippuu myös materiaaleista ja tekijästä.
    Tarrat saataa myös mennä ryppyyn.
     
  3. timoknihti

    timoknihti 1st gear

    parit harakat on tullu lakattua ja hyvin on pysyny.ovat olleet amerikkalaisia decal sarjoja.laitettu hiotun maalipinnan päälle ja itse tarra myös matattu kevyesti hienolla pillukarvalla(vaimitäseoli)
     
  4. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Kuusamontussulla
    :poff:
     

Kerro tästä muillekin!