Lamborghini

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja unknown, 2.2.2007.

  1. pantera

    pantera Double Gearhead

    tuolta loytyy
    http://www.dupontregistry.com/autos/
     
  2. unknown

    unknown 3rd gear

    Oman kokemuksen perusteella voin sanoa, että vanhemmissa lamboissa yksi kymmenestä on harkitsemisen arvoinen, tosin kymmene auton löytäminen vertailuun on viime vuosina tullut vaikeammaksi. jenkkien lambo foorumilla jopa kuulutetaan; ettei saisi myydä yhtään autoa Eurooppaan tai Japaniin. esimerkiksi minä löysin aikoinaan erittäin hyvän Countach:in Euroopasta, mutta vähän aikaa tingittyäni myyjä ilmoitti auton menneen Japaniin pyynti hinnalla(oli kuulemma pyytänyt lähettäämään auton kontissa kotiosoitteeseen eikä ollut edes käynnyt katsomassa).
    suosittelen katsomaan auton perinpohjaisesti ennen ostopäätöksen tekemistä, koska kalliimissa autoissa on suhteessa halvempi tehdä niin sanottu myyntimaalaus. Lukemalla kirjallisuutta, tutkimalla toista vastaavaa autoa, tuntemalla jokainen yksityiskohta (esim epäile jos jokin ruuvi ei ole vastaava kuin pitäisi) välttää hölmöilyiltä. Uusia autoja joissa on takuu voimassa voi tietenkin ostaa hieman huolettomammin.

    JA OSTA EUROOPASTA!

    Ehkä pitää mainita että minä en ole myymässä mitään autoistani, voin antaa vain hyviä vinkkejä.
     
  3. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tervetuloa forumille Gallardo!
    Mukavasti on autosi näkynyt liikenteessä ja sen kyllä erottaa parkissakin aika hyvin muista autoista.
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Jep!
    Omassa autossa on kans nastarenkaat ja T-luokituksella (190km/h). Vuan olis noita varmaan nopeampinakin jos tarttee...
     
  5. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Sama muistikuva historian hämärästä, nastoiteulla renkaalla ei suositeltu ajamaan yli 140 km/h. Renkaan nopeusluokka tarkoitti silloin jaktkuvaa maksiminopeutta ilman nastoja.

    Ehkä maailma on muuttunut noiden "ihan ohuiden" nastojen kanssa, eli ajellaan melkein kuin ilman.

    Hienoahan se on, kun tien päällä voi bongata mitä harvinaisempia autoja, kylkeen varmaan sopisi jonkun niskanniskauttaja-jäsenkorjaajan yhteystiedot :rotfl: :rotfl: .
     
  6. pantera

    pantera Double Gearhead

    Jos nimimerkki unknown tarvii uusia kesatossuja lampoon niin varmaan olet huomannu etta alkuperaiskoko eturengasta 285/40/15 ei ole enaa kenellakaan valmistajalla tuotannossa.
    Samat etukummit on myos mulla panterassa ja katsuri sano etta saa ajaa sadekelin slikseilla ilman dot merkintaa kun katurengasta ei ole enaa saatavana :wink:

    Ja miks pitas ostaa euroopasta?, taala kun on halpa ja kalustosta suurinosa on latakon tuollapuolen
     
  7. unknown

    unknown 3rd gear

    En ole kysellyt renkaita, käsitykseni mukaan näitä renkaita saa kyllä. Varsinkin takarengas on mielenkiintoinen

    Eksoottisten autojen amerikan vientimalli yleensä koki suuren ulkonäöllisen muutoksen, johtuen yhdysvaltain tyyppihyväksynnästä. Yhdysvaltalainen Countach sai törmäys puskurit jotka tekivät autoista jotenkin erinäköisen... Myös bensan syöttö muutettiin ruiskuksi ja menetettiin Weebereiden tuoma ominais ääni. Pakokaasu testit aiheuttivat huomattavan tehonlaskun. Autojen paino liisääntyi törmäystestien takia.
    Eikö De Tomason Panterassakin ole eroja amerikan vientimallin ja euroopan vastaavan kanssa, puskurin pituus? (hieno auto muuten)
     
  8. pantera

    pantera Double Gearhead

    Jaa, eiko siina ookkaan 285 edessa, :odroll: olin siinaluulossa etta kaikissa countah'eissa on 285-345 rengastus ,
    no sittenhan sulla ei ole mahdollisuutta ajakkaan slikseilla :D
    Yoko ja Pirelli tekee kylla noita takakumeja, mulla on noi Yokohaman AVS'ssat
    ja noista ameriikanvientimallin eroista etta tuli ne kummipuskurit panteraankin -73, mutta foortilla meni herne nenaan DeTomason kans ja kanslas koko homman -74 eli varsinaista saaste -us mallia ei ehtiny tullakkaan, onneksi.

    En ole countachia paassy nosturilla alta tutkiin ja kysynkin jotta onko tyonjalki korirakenteissa yhta paskaa kun se on naissa muissa italian ihmeissa, toi mun katiska ja tuttujen verrarit 308-328-512TR on kylla niin ammattikoulutyota etta ihan naurattaa :cry: No kai se on se kasityon leima :(
     
  9. unknown

    unknown 3rd gear

    joo ei ole mahdollisuutta, aika mielenkiintoinen juttu kyllä.

    En halua vertailla autoja keskenään.
     
  10. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Eikös Konit saa korjautettua Motoralilla...? Ei varmaan sekään halpaa mutta tuskin kuitenkaan 1300€/kpl... Kiva että Overdrivelle on löytänyt vähän eksoottisempienkin autojen harrastajia, enemmänkin sopii joukkoon! Nimimerkki panteralle mä olen kyllä kateellinen, vaikkei italian laitteet ole koskaan ollut mitään meikäläisen suosikkeja niin Panterassa on kyllä sitä jotain...
     
  11. jylhä

    jylhä 1st gear

    kahdessa vuorokaudessa 5 sivua tekstiä moisesta aparaatista, miksi?
     
  12. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Miksei?
     
  13. rrauta

    rrauta 3rd gear

    uusi ja outo aihe herättää aluksi huomiota ja sitten kun porukka huomaa että puhutaan laitteista jotka tulee samasta maasta kun fiiatit ja pendolinot se kiinnostus muuttuu sääliksi, ja sitten lopahtaa...
    :rotfl: :rotfl: :poff:
     
  14. jylhä

    jylhä 1st gear

    luulis tuommoisesta kiinnostuvan vain johan af grahnin. siksi ei.
     
  15. mhj

    mhj 1st gear

    Hohhoijaa... No jos sen Lambon maalais ite liiterin takana spraylla mattamustaksi ja laittais vähän ralliruututeippiä niin oisko se sitten soveliaampi puheenaihe OD:llä?
     
  16. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Ei, paitsi jos sen konvertoi nelioviseksi tolpaksi.

    [joo, vitsi vitsi, eli ei vedetä hernettä nenään... :)]
     
  17. Fastback

    Fastback Gearhead

    Mun mielestä Lamborghini sopii joukkoon aivan mainiosti. Vaatihan se jo kunnon pervoa että ostaa tommoisen, joten mun mielestä täysin oikeutettuja tänne meidän muiden vinksahtaneiden joukkoon! Tervetuloa Lamboäijät, helvetin hienoa että vielä joku uus Gallardokin on tänne eksynyt. Kyllä tänne lisää Lamboja sopii, kaikki eksottinen missä voima puhuu kiinnostaa aina.
     
  18. mhj

    mhj 1st gear

    Tai diiselöi?
     
  19. JMoottori

    JMoottori 1st gear

    Kyllä on hienoa että tuollaistakin kalustoa Suomesta löytyy, ja jotkut uskaltavat toteuttaa unelmiaan! Kyllä tälläiset säväyttävät positiivisesti silloin kun niitä liikenteessä onnistuu näkemään. Näistä katsoisi mielellään enemmänkin kuvia!

    Hienot autot nostavat sitä paitsi aina tunteita ja herättävät keskustelua.
     
  20. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Jeps, on todella hienoa että moinen on tullut Suomeen!
     

Kerro tästä muillekin!