Lattiamattoa metritavarana??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja dart, 28.1.2009.

  1. dart

    dart Gearhead

    Kuka myy suomessa lattiamattoa metritavarana?
     
  2. dart

    dart Gearhead

    ? :eek:
     
  3. W201

    W201 3rd gear

  4. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    mattoa

    muovikum raisio. löytyy googlella lisätietoja
     
  5. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Auton matosta lienee kysymys? Tapiolan autoverhoilusta oon ostanu. Espoossa.
     
  6. Buddy

    Buddy 1st gear

    Re: mattoa

    Niissä muovikumin matoissa on aika suppea värivalikoima. Se on sellasta pirun tiheänukkaista huopamaista materiaalia. Mä olen sitä käyttäny lähinna verhoilujen alla pehmusteena. Siitä se on hyvää, että siinä ei ole mitään muovipohjaa joten se hengittää hyvin. Voi kylläkin olla että on tullu uusiakin mattomateriaaleja sen jälkeen kun olen siellä viimeks käyny. Tapiolan verhoomosta taidan ite kysellä kun mattojen ostaminen tulee ajankohtaisemmaksi. Taidan tehä matot myös suorasta tavarasta, niin tulee paremmin istuvat mitä muotoonpainetut ovat... :wink:
     
  7. dart

    dart Gearhead

    muovikumissa ei tosiaan ollut kuin just sitä ohkasta matskua. nyt on hakusessa sellasta cutpile tyyppistä mattoa mistä on leikattu ne pienten lenkkien päät pois. pitää soittaa sinne tapiolaan.
     
  8. jannis

    jannis Gearhead

    matto

    RockAutosta tilasin Caddyni maton paksulla äänieristyksellä varustettuna (muitakin vaihtoehtoja oli). Matto oli muotoon prässätty ja sopi paikalleen kuin nakutettu. Merkki oli laadukas ACC ja maton sai joko cutpilenä tai looppina. Olen tyytyväinen.
     
  9. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    mattoahan saa mattokaupasta, sieltä mistä ostetaan asuntoonkin matot.
    muistaa vaan pyytää sellaista mikä ei murene kosteuden ja pakkasen vaikutuksesta.
     
  10. dart

    dart Gearhead

    jos haluaa eteismattoa autoonsa niin sitten sitä tosiaan saa rautakaupasta, mutta hakusessa oli automattoa. hommasin 60 lincolniin Valmiin lattiamaton ja siitä puuttui kynnysten päällle tulevat osat, joten ne pitää tehdä metritavarasta. mattoa saan paikallisesta Wanted oy verhoomosta.
     
  11. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    itselleni siis autoon ostin mattokaupasta automattoa metritavarana EN rautakaupasta :odroll:
     
  12. Buddy

    Buddy 1st gear

    Värjättyä eteismattoa...
    http://kuvablogi.com/nayta/1166730/
     
  13. lattiamattoa metritavarana

    Tuolta saa hyvälaatuisia, useaa eri mallia.
    www.ticabo.fi
     

Kerro tästä muillekin!