Leather Heaven Nationals Pudasjärvi 8-9.8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Ck, 7.7.2009.

  1. Ck

    Ck Gearhead

    No missäs kaikki REEläiset on kun ei näy listoissa , eikös aika pian oo viimenen päivä ilmottautua. :rotfl:
     
  2. jussi308

    jussi308 1st gear

    k

    No onhan siellä Kieku ja minä :eek:

    Hopi hopi. Peräkasari on varmaan tulossa mutta ilmoittautuu viimeisenä ilmoittautumispäivänä klo 23.59.59 :rotfl:

    Missä muut????
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Me ei tulla Pudasjärvelle eikä Kalajoelle. Syynä matkan vaatima aika sekä kuun vaihteessa tapahtuva tallimuutto.
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Re: k

    Ai, onks sielläkin joku autotapahtuma :eek:
    Jotkuu Pudasjärven cruisingitko vai mitä siel sit oikein on :poff:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Täältäkään päin ei paikalle päästä kun Camaro ei ole vieläkään valmis :oops:

    Löijyllä sittten Finaaleihin mukaan, jotta pysyy herkkyys tallessa :rotfl:

    Kalajoelle ja Pudasjärvelle mä lupasin mun bussin lainaksi OL 528 Teamille, joten noi jää tästäkin syystä väliin vaikka Löijyllä tonne voisikin tulla :-?
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ajamalla!
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kuulostaa hyvältä :rotfl:

    Lähetkö messiin :poff:
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    En mä jaksa juoda niin pitkään.
     
  9. Tea

    Tea 1st gear

    Missähän toi lista näkyy? Mä en nyt löydä...? :eek: :D
     
  10. Henski

    Henski 1st gear

  11. Tea

    Tea 1st gear

    Ai perkule, enhän mä tollasta tajunnu.. näin ne asiat kato unohtuu ajan mittaan (onhan vajaa vuosi pitkä aika, onhan?) :rotfl:
    Kiitos Henski!

    edit: hitto oliko noita tuolla ees viimevuonna... mitähän mä oikein nyt sohlaan...? Jaa missä? Kukahan mä olen? Missä mä nyt olen? Miten tätä konetta käytetään?
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Pohjosen äijät vois ilmotella autojaan kisaan kun tommoset karkelot on tänne saakka saatu. Nyt ei ole homma ainakaan matkasta tai sen pituudesta kiinni.
     
  13. supo

    supo Double Gearhead

    Toivotaan että kisaajia tulee tarpeeksi joka luokkaan ja olisi siten selvä merkki järjestäjille että hommaa kannattaa kehittää tonne pohjoiseen.Lyhenee meilläkin kisamatka Alastaroon verrattuna melkein 30km!!!!Eli nyt jos arvot että lähteä vai ei lähteä kisaamaan niin lähde kisaamaan!!!!Terv:Spet 1937
     
  14. maverick

    maverick Gearhead

    Mä ilmottaudun huomenna Ceehen, jos ei tarpeeks kuskeja Ceessä niin menen spettiin ajamaan.
     
  15. gremlin

    gremlin Gearhead

    Maa oon aika yllattynyt ettei ole yhtaan ruottalaisia listoilla :eek:
    Pohjosessa on kuitenkin kuskeja aika paljon, Piteakin on valilla niin taynna etta osallistujamaaraa joudutaan rajoittamaan.
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Tietääköhän ne, että täällä ylhäällä on kisat? :oops:
     
  17. kime2

    kime2 Gearhead

    Re: k

    On ja sun pitäis saapua sinne liikenteen ohjaajaksi(omat turvaliivit mukaan!) :lol:
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    ^Ei toimi kun enhän mä löydä tonne kentälle itekään ilman jotain Eniron opastusta :poff:
    Ja tarkoitatkos sä noilla turvaliiveillä niitä sellasia mustia missä on joku kiva kuva ja tekstiä selkäpuolella :rotfl:
     
  19. kime2

    kime2 Gearhead

    Eihän sun tarvi sinne osatakaan ilman opastusta,kunhan vaan juuri ne liivit päällä siellä vaan ohjailet liikennettä :lol:
     
  20. Ck

    Ck Gearhead

    Höpöhöpö kun kunnolla vaan heads uppia kehiin, yksin tai kaksin. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!