Lehtimäen maastoajo ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja elky_^^, 3.9.2005.

  1. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    saikos kukaan videolle ?? taas väärässä paikassa väärään aikaan... ja kamera taskussa... tietääkö kukaan tarkemmin mitä tai miten se tapahtu ?? mikä oli syy ?? video selventäis...

    :eek:
     
  2. CapriceClassic

    CapriceClassic 1st gear

    En saanut videolle, mutta näin kyllä tapauksen.

    Pölläytti savut siinä radan keskiosan tienoolla, ja sen jälkeen peräosa dragsterista syttyi palamaan ja koko putki alkoi heittelehtimään ilmeisesti hajonnut kone pääsi roiskaisemaan öljyä sopivasti takarenkaille, sen jälkeen vehje meni pari kertaa ympäri ja liukui tosi syvälle sinne radan varteen.

    Hurjan näköinen tilanne, mutta onneksi kuski selvisi pelkästään pikku kolhuilla, siis ainakin omien sanojensa mukaan
     
  3. HEMI

    HEMI 1st gear

    Jaa että sytty oikein tuleen :eek: sitä on taas ruuvattu vähän lisää poforia että tulis uus ennätys :lol:

    Mikähän siinä on että lehtimäen autossa ei ole spoikkaa? Meinaan että se vois olla ihan kiva, ku näyttää se meno aika epävakaalta välillä.......nii joo mut sehän vaan hiljentäs vauhtia :rotfl:
     
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ei se enään sitä tarvii...
     
  5. HEMI

    HEMI 1st gear

    :rotfl: niinpä :rotfl:
     
  6. fairlane

    fairlane Gearhead

    joo mä luulin pienenä että dinosauruksia ei ole enää olemassa ,mutta täälän ne irvii muitten tekemisille. :soosoo:
     
  7. HEMI

    HEMI 1st gear

    :eek: No elä nyt ihan noin vakavasti ota :lol:
     
  8. fairlane

    fairlane Gearhead

    kuka nyt vois ottaa vakavasti miesten juttuja jotka vannoo 50-luvulla suunniteltujen työntötanko moottoreiden nimeen :rotfl:
     
  9. isohkolohko

    isohkolohko 1st gear

    kaato

    Oltiin töllistelemässä siinä lineup aidan takana niin että näki radan pituus suunnassa. Ite en nähny paljo muuta ku savupilven ja sen että ei kauaa kestäny kun rataryhmä ja pelastuskalusto oli liikkeellä, hienoa toimintaa. Itse kuulin että Lehtimäen putkesta olisi hajonnut taka-akseli ja se olisi aiheuttanut onnettomuuden. Kai joku kertoo joka tietää... Pääasia että mies on kunnossa. Tsemppiä vaan tiimille että ens kesänä nähdään uutta putkea.
     
  10. HEMI

    HEMI 1st gear

    Ai menikö se auto ihan totaalisesti mukkelismakkelis? Mä luulin että se vaan ajautu pois radalta moottoripalaen ja thats it......

    Mut joo tsemppia vaan tallille ei oo kovin helppokausi taas lehtimaellä ollut vaikka nyt uuden enkan ajokin.
     
  11. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Juu, kyllä pöyri useita kertoja ympäri ennen kuin törmäsi oikean puolen ympyräradan penkkaan. Eli rungosta tuli entinen.

    Tiimin jäsenen mukaan kuuluttajan kertomana taka-akseli hajosi dragsterista. Kone ja lodju olisi säilynyt ehjänä. Sen hetkisten tietojen mukaan Timo olisi selvinnyt pelkillä mustelmilla.
     
  12. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Onhan siinä "takaspoileri", peräti kaksi kappaletta. Ovat vaan tavanomaista alempana...
     
  13. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Moottori ja vaihdelaatikko säily ehjänä!
    Olikohan tiimi tosissaan ku aikovat hakee vanhan rungon valkeakoskelta ja pistää hilut kiinni että Timo ois taas tänään ollu mukana :eek:
    Eivät kuitenkaan näin tehneet :)
    Tossa alla jonkinlainen kuva minkä sain otettuu!
    http://kuvia.1g.fi/kuvat/AlastaroDragFi ... 3.jpg/full
     
  14. HEMI

    HEMI 1st gear


    Juu ne olen kyllä huomannut mutta onko ne niin hyvät kun sellanen korkee......mutta samapa tuo mulle kunhan vaan ihmettelin "ääneen".
     
  15. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    Kuulimpa tänään... TIL Racingin mekaanikolta että olis kampi tullu perinteisesti kyljestä läpi ja puháltanut öljyt toisen pyörän alle (ilmeisesti oikean) joka oli aiheuttanut sen että oli alkanut vääntää autoa kohti maisema reittiä ja kaataan autoa.... !!

    uus runko on kuulemma jo suunnitteílla/suunniteltu !!

    eli toisin kuin kuuluttaja Jami on sanonut niin moottori ei ilmeisesti säilynyt ehjänä ja harvoin perän hajoamisesta suuria liekkejä tulee mitä nyt kuulemma on tullut....
     
  16. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Niinpä, ei kaksi ilman kolmatta, Saapolan promodista repes kaksi jarruvarjoa heti maaliviivan jälkeen, huh, kaarsi ripeästi ennen radan loppua........
    ilmesen hyviä ajettavia nuo mopar-tuotteet........
     
  17. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    kivasti pomppii tissit.... :rotfl:
     
  18. MadMike

    MadMike Gearhead

    Syvimmät anteeksipyyntöni mauttomasta huumorista. :oops:
     
  19. MadMike

    MadMike Gearhead

    No mikäs kiire siinä tulee kun kuudella pytyllä ajelee...
    Seppa itse avautui että "tää ei ole totta..ensin kuudella pytyllä ja sitten vielä jarruvarjokin...totes että syytä mennä tsekaan se henkivakuutus johon heitin että Antaakos ne sulle sellaista enään..
    Noh onneksi yrittäjävakuutus kattaa kaiken...ainakin mulla.
     
  20. MadMike

    MadMike Gearhead

    No mikäs kiire siinä tulee kun kuudella pytyllä ajelee...
    Seppä itse avautui että "tää ei ole totta..ensin kuudella pytyllä ja sitten vielä jarruvarjokin...totes että syytä mennä tsekaan se henkivakuutus johon heitin että Antaakos ne sulle sellaista enään..
    Noh onneksi yrittäjävakuutus kattaa kaiken...ainakin mulla.
     

Kerro tästä muillekin!