Levyleikkurit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja heh heh©, 30.9.2002.

  1. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Minkälaisia levyleikkureita teillä on käytössä ja mitä suosittelette?
    Kokemuksia nakertajista? ym ym.
     
  2. -TH-

    -TH- Gearhead

    minulla on bilteman paineilma nakertaja ja se on huippulaite! tuollasella kun kerran teet niin tuleepi mieleen ,että miten on ilman pärjätty. myös saman puljun p-i peltileikkuri on hyvä ostos.ostin molemmat ja ei oo tarvinnut katua.
     
  3. Tero_S

    Tero_S Gearhead

    Yllättävää että joku bilteman laite toimii. Mä en ole sieltä saanut kuin verkonpainoksi kelpaavaa tavaraa.
     
  4. -TH-

    -TH- Gearhead

    juu, itsekin olin kyllä pikkusen epäilevä em.puodin tavaroihin, mutta ainakin nuo kikkarat pelaa hyvin. myös se paineilma rautasaha on ihan toimiva/kätevä laite, suosittelen
     
  5. JouniK

    JouniK Gearhead

    KAPA-leikkuri on ihan ehdoton!
     
  6. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Niin että mikä?
     
  7. JouniK

    JouniK Gearhead

    No se on sellaista peruskoulukamaa, pöytään kiinnitettävä leikkuri, jossa terien suut on suht ohuet ja yläterä melko kaareva. Sillä saa tosi näppärästi leikattua tiukkaakin mutkaa, suoraakin onnistuu. Vähän niinkuin peltisaksien penkkimalli.

    Printelin luettelosta:
    803676 Kuvioleikkuri Kapa 200
    Terä erikoisterästä, pituus 250 mm, runko valu-rautaa,
    varsi 270 mm. Itseterottuva terä sovel-tuu
    hyvin levyn halkaisuun, muotoleikkaukseen
    ja katkaisuun. Leveyssäädin vakiona,
    paino 5 kg. Valmistusmaa Suomi.
     

Kerro tästä muillekin!