Levyt -60 chevy bel airiiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja jopotti, 22.4.2010.

  1. jopotti

    jopotti 3rd gear

    Katalogit on pullollaan muutos sarjoja mutta mietityttää asia että miten osia saa vaikka 5 vuoden päästä kun tarvit palat tai levyt,vai käykö gm:n omat.mikä olisi hyvä sarja millä sovitetaan chevyn omat levyt,satulat ja laakerit kyseiseen peliin ?.Tarkoitan eteen.Autossa on tehostin mutta 1-piiri pääsylinteri ja olis tarkoitus muuttaa se kyllä 2-piiriseksi.
     
  2. brain error

    brain error 2nd gear

    levyjarrut

    Noi levyjarrusatsit käyttää pääasiassa chevellen jarrulevyä ja GM satuloita eri vuosilta valmistajasta riippuen joten levyjen ja palojen kanssa ei liene ongelmia jatkossakaan.Jos haluaa ite värkätä satsin,niin ohjeet löytyy noista aiemmin käydyistä keskusteluista tällä palstalla.Ostettu satsi ehkä kuitenkin helpompi/halvempi koska kaikki tarvittavat osat tulee kerralla.
     
  3. jopotti

    jopotti 3rd gear

    Ok ja valmiit sarjat näyttäis olevan melko halpoja.
     
  4. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Taas kerran:

    58-64 Junkyard power brake set-up

    Rotors, bearings and seals from any of these cars:
    69-74 Nova
    70-72 Monte Carlo
    67-72 Chevelle
    69-72 Grand prix
    69-72 GTO
    69-72 Skylark
    69-72 Apollo
    69-72 Grand Sport

    Calipers from these cars:
    75-76 Nova
    73-76 Monte
    73-76 Chevelle
    73-76 Grand Prix
    73-76 GTO
    73-76 Tempest

    Complete power brake/master cylinder/ valve set-up:
    Any 11 inch 68-78 GM

    If you need a smaller booster or already have a stock booster.
    Power brake booster must be original 61-64 and use the below master cylinder and valve.

    Master cylinder:
    71-72 Impala deep cup part number bendix 10-1496

    Combination valve:
    71-80 GM

    Brake hoses:
    73 Chevelle

    Brackets: to mount the calipers
    available in Super Chevy magazine, Late Great Chevy, Hubbart’s Impala parts, etc….

    58-64 605 power steering box

    1978 to 84 A, G, F and H bodies
    1978 to 79 were SAE with flare-style
    1980 to 84 were metric with “O” rings
    Fitting must match box and pump
    Hose can be cut and clamped at pump
    All but a few H-body were ¾ 30 spline input shaft
    Unique left hand thread lash adjustment
    Approximately 16:1 ratio
    Marked with a “605” casting
    Smaller then 800 series box
    Manual steering cars needs no other steering parts
    Assist steering cars needs a manual drag link or converter available from Late Great Chevy.
    A steering shaft must be made or purchased and is available in Super Chevy magazine, Late Great Chevy, Hubbart’s Impala parts, etc….

    Mounting plate must be made or purchased and is available in Super Chevy magazine, Late Great Chevy, Hubbart’s Impala parts, etc….
     

Kerro tästä muillekin!