Limusiineista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja tammercity, 15.3.2005.

  1. tammercity

    tammercity Gearhead

    Pää kopassa on koko pienen iän jyskyttänyt ajatus limusiinin hommaamisesta harraste autoksi ja ensivuoden puolella voisi avautua tilaisuus hommata semmoinen.

    Mukavaa olisi kuulla hiukan juttua joltakin harrastelijalta että mitäs tämmösen auton pitäminen sitten niinkuin vaatisi omistajaltaan??

    Tarkoituksena olisi siis joku 80 luvun puolivälin cadillac hommata.. jotain vuoden 87 mallia olis niinkuin himoittu nyt hetken aikaa.
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Ainakin pitkän tallin se vaatii... Tuttavalla on vm. 73 Caddy tehdaslimo. Hienohan se on ja käyttökuluja saa mukavasti kuitattua hääkeikoilla yms. Perusta vaikka toiminimi sille autolle, niin saat pelattua verotuksen kanssa. Ei sillä tienaa, mutta saapahan edes vähän harrasteauton kuluja katettua.

    Talli on se suurin ongelma mielestäni. Itselläkin on 6,5 metriä pitkä käyttöauto ja sen (ei) mahtuminen minnekkään on välillä rasittavaa... :odroll:
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Olin joskus kauan sitten ostamassa harrasteautoksi W115 mersun limusiiniä. Tuntui kamalan isolta ja hienolta autolta sillon. Hylkäsinkin lopulta ns. vimeisen tarjouksen sen takia, että ajattelin, että noin iso auto on varmasti kaupungissa pirun hankala ajaa.

    Nythän tietty käyttöauto ja toinen harrasteautoista on 20cm pitempi ja leveämpi. :D
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mun mielestäni noita saa nykysin Suomessa ihmeen halvalla. Yks paikallinen kaveri kauppas äskettäin tollasta mukavan pitkää 93 Lincolnia 20 000 € ja nytkin näyttää Nettiautossa olevan samanlainen 92 27 000 € hintaan. Ja noi on sellasia todella siistikuntoisia "miljunäärien malleja" eli takana kaikenmaailman nahkasohvat, baarit, audiolaitteet ja melkein mitä vaan :D
    Omat limusiinikokemukset rajoittuu kaverin auton kyydissä olemiseen ja sekin on semmonen vähän lintampi ja vieläpä Mopari :eek: Mut hauska reissupeli kun mikä ja pari vuotta sitten kun tuo oli myynnissä niin kovasti itekin hieroin kauppaa siitä. Ei silloin onnistunut, mut onneks jäi kaveripiiriin :wink:
    Tässä se komistus Power Meetissä viime kesänä seuranaan toinen yhtä komea ruattalainen moppelimo

    [​IMG]

    Vaan ei kai tollasen limon harrastaminen sen kummempaa oo kuin muunkaan jenkin, kunhan on vaan sen verran iso talli ja piha ettei mitat ahdista. Samaa tekniikkaahan ne on kuin vastaavat normaalit käkkylät tai lincit tai minkä merkkisestä nyt sit oliskaan kyse.
    Tollla valkoisella moppelimolla on tosin semmonen ominaisuus että siitä tuntuu kuluvan pirusti takarenkaita ja jonkinverran periäkin. Se taas kuitenkin johtunee auton isolohkokoneesta ja sen omistajan kaasujalan painavuudesta. Polttaa nimittäin limokin iloisesti gummia ja mikäs sen komeampaa kuin poistua tollasella paikalta kumit sauhuten :rotfl:
     
  5. KÄD-1

    KÄD-1 Gearhead

  6. Erppa

    Erppa Gearhead

    Voisko olla makeampaa limoa kuin toi mopoen c-koppanen!
     
  7. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

  8. Mastodontti

    Mastodontti Gearhead

  9. Sreet Hemi

    Sreet Hemi 1st gear

    Yhdellä kaverilla on tommonen mr-katsastettu Cadillac Fleetwood limousine, Kesäkuukausina se heittää sillä hääkeikkaa harvaseviikonloppu, joten tulee ne kulut peitettyä hyvinkin.
     

Kerro tästä muillekin!