Listat teeseitse?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja kustum4evo, 27.1.2004.

  1. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    Onks kukaa vääntänyt ite rosterista listoja?
    Ajattelin jos taittelis pakottamalla amazoniin Buicki-tyyliset listat,sellaisen kaarevan..onko kokemuksia vinkkejä neuvoja?
     
  2. JouniK

    JouniK Gearhead

    Mä olen jotain koittanut taivutella 0,5:n rosterista, mutta vaikeaa on. Sellasta kokeilisin, että ensin tekee muotin vaikka teräslevystä. Sen päälle sitten pakottaa ohuen rosteripellin. Pullmaxilla vois onnistua kun tekis siihen sopivat työkalut..
    Tota Buickin listaa mietin, saman tyylinenhän olis suht mahdollista tehdä. Ensin 3mm levystä muotti, jonka päälle naputtelee pellin ja sikkikoneella vähän pokkausta. Tälleen vaan mielikuvitusasteella :wink:
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    faija teki 61 avo renault florideen listat itse ku alkuperäiset ei kelvannu vaik oli virheettömät. rosteri oli sen lemppari. autoa se teki yli 20 vuotta ja pelkästään listoja se vääns pannuhuoneessa monta vuotta. mobilistissa koeajettu muutama vuos sitten. mulla ei aikaa eikä kärsivällisyyttä moiseen esim buickkini kanssa, ja sen se on näköinenkin. ehkä eläkkeellä sit joskus jaksais mut sä jos jaksat ja viitsit ni siitä vaan opettelemaan jos et jo osaa, kyl se siitä..
     
  4. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    joo tuota vähän mietin,kun tein 142seen volvoon rosterista maskin..pyöreät reunat pakotin lukkopihtien ja viilapenkin avulla 3mm:n vaneria vasten ja tarvittaessa käytin vähän rautasahaa..

    samalla periaatteella voi varmaa onnistua mut "muotti" vois olla metallia..
     
  5. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Kouvolasta löytyy lähes kaikkien tuntema omalaatuinen mies, jonka useammat tietävät ennemmin jollain lempinimellä kuin sillä papin kastamalla.
    Äijä on aika velho naputtelemaan rosteria ja moni onkin käyttänyt listansa oikaisussa erittäin kohtuuhinnalla.
    Jos joku on kiinnostunut, niin ko. pajalla saattais onnistua myös jonkinnäkösten listojen valmistus ja hinta ei varmasti kaada pienintäkään budjettia...
    Itse muokkautin kylkilistoja, jotka heppu katkaisi ja työsti käsityönä uudet joka suuntaan taipuvat kulmapalat naurettavaan 10€/kpl hintaan!
     
  6. Karva

    Karva Gearhead

    Herra Kinnunen tekee mm, ruoste korjaukset, hiekkapuhallukset, paikkamaalukset, jne yms, aseveli hintaan, äijän pajan kun ei ole koskaan tarvinnut tuottaa muuta kuin omien projektien ylläpidon, paikalta, tai varastoista, löytyy kaikkien, siis aivan kaikkea joka jumalan malliseen El Caminoon ...

    :-o :-o :-o
     

Kerro tästä muillekin!