Löytöjä Maailmalta!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Gottlieb, 18.11.2014.

  1. karpo29

    karpo29 3rd gear

    f100 stepside tykkää tästä.
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Hieno peli. En ole ikinä edes istunu tommosessa kyllä. Shoppaillu paljonkin. Vipereita on aika hyvin tarjolla, ja usein vähän ajettuna.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mun silmään toi ei passaa ollenkaan,ruma kun perkele.Tekniikka on kyllä magee.
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Varmaan jakaa mielipiteitä kun siinä on niinkin vahvoja muotoja joka suuntaan. Viperiin verrattuna Esim corvette on yhtä kiinnostava muodoiltaan kun pätkä kakkosnelosta.
     
    rb, wilburi, Bukero ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    f100 stepside, palontie ja isalmela tykkäävät tästä.
  7. f100 stepside

    f100 stepside Gearhead

    Ei ole nyt fyffee ostaa, mutta ehkä vielä joskus...joten laitoin vaan vinkiksi.
    59 Villageri on aina ollut mun suosikki farkku ja 6-kone on vaan plussaa tämänpäivän bensoilla.
     
  8. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    No tiiä tosta. Mulla oli edseli kutosella ja manuaalilla. Kulutus oli jotain 15 luokkaa:odroll:
     
  9. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    5 100 USD oli voittanut huuto.
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  10. isalmela

    isalmela Gearhead

    No ei se älyttömän kalliilta tunnu? Eihän ne kulut tietystikään tuohon pysähdy, mutta silti..
     
  11. Tämmöstä mää oon aina halunnut,....mutta nyt ei pysty, kun juuri ostin kuljetuskaluston.
    Ois muuten aika edukas ylläpidettävä pihalla. Kuorma-auto, bensakone,..... Ei autoveroa, ei dieselverohommia ja pitää joutoajat vielä pois liikennekäytöstä.

    https://www.jalopyjournal.com/forum...age-454-v8-c30-chassis-and-ramp-body.1124042/

    Pepe, tee huonekaluputkesta tuohon lavan etureunaan "sienimallin runko", päällystä se alumiinilla ja vaihda nokkaan moppen merkki niin tämä vois mennä mopar miehenkin käytössä ilman että tulee negatiivista feedbackia harrastajatovereital?

    Tuolta Oregonista muuten saa aika nätistä konttirahtia Suomeen, ei tarvi mitään pitkiä maantiekuljetuksia, kun nekin tahtoo vain maksaa sen taalan maili tai enemmänkin....

    A
     
    Powerstroke ja isalmela tykkäävät tästä.
  12. 455STW

    455STW Gearhead

  13. pantera

    pantera Double Gearhead

    Powerstroke tykkää tästä.
  14. Mulle sanottiin 2008 että olen hullu kun ostin Västeråsin länsipuolelta oman 64 vuoden 409koneen ja maksoin valmiiksi läpikäydystä täydellisestä mosasta 100 000sek. Kai se on vähintäänkin saman arvoinen vielä ja menee hienosti sukat jalassa tai ilman..
     
  15. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    mikkis83 tykkää tästä.
  17. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

  18. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  19. isalmela

    isalmela Gearhead

    mikkis83, wilburi, Jussi289 ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!