Lohko ja turbiini/kytkinkopan jaot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Hai, 4.9.2011.

  1. Hai

    Hai Double Gearhead

    Tulin tossa pohtineeksi, että:
    -Mopella oma pulttijako släntille, SB:lle ja BB:lle
    -Letukka on pärjännyt yhdellä
    -BOP on tainnut myös päästä myös yhdellä
    Tämä siis "perinteisissä" koneissa.
    Onko kellekkään tarttunut tietoa miksi Moppe teki näin?
    Eihän insinööri ja viimeiseksi talousmies turhan monimutkaista tuotepalettia suunnittelisi.
     

Kerro tästä muillekin!