LOISTAVA rodi ebayssä!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja BRC1, 5.3.2007.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Huomenta kaikki. Tähän aamusta pieni näkemys millä ei ole tarkoitus kusta old skuul, eikä nuoremmankaan koulukunnan muroihin.
    Tom Mc Mullen (R.I.P.) teki kaikkien tietämän mustan liekkimaalatun 32 Roadsterin 50 luvulla ja oli Hot Rod Magazinen kannessa. Se on mielestäni hienoin kansikuva ikinä. Samoin se Roadster. Se päivitti sen (vai tekikö se replikan?) joskus 80-90 luvulla ja taas Hot Rod Magazinen kannessa. Samasta kuvakulmasta otettu. Tom ja kuvassa ollut vaimonsa vähän vanhentuneina ja auto musta liekeillä. Auto oli taas -niin kuin 50 luvulla- tuoreen Corveten tekniikalla. Ei akseleilla. Ja taas Tom otti sillä liikennevaloista kisoja.

    Mitä tekisi Tom Mc Mullen tänään? Nyt ei niitä herneitä nenään. Ei se varmasti tuon näköinen olisi. Stance ja mittasuhteet olisi kohdallaan. 32 maski olisi varmasti org korkea ja siinä edessä Moon tankki ym. Olisiko siinä jo erillisjousitus? Tuskin? Nykymotti? Aika varmasti olisi. Entä renkaat??? Tuskin ihan tuollaiset Hot Wheels blingkulat, mutta saattaisi jotain vastaavaa, mutta paremman näköiset olla?
    Ja taas olisi Hot Rod Magazinen kannessa musta liekkimaalattu 32 Roadster samasta kuvakulmasta etuyläviistosta otettu. Rakentaja kyykyssä auton vieressä ja :pinup: siinä vieressä.
     
  2. RabaFari

    RabaFari 1st gear


    Ot:Mulle voi lahjoittaa nuo joutilaat etuakselit ettei tarvii niitä hukkaan heittää ja levyjarrutkin kelpaa!! :rotfl:
     
  3. JanneK

    JanneK 3rd gear

  4. Healer

    Healer 1st gear

    Kiitos JanneK! Linkitä vielä se viimeisin kansikuva missä Tom ja vaimo on.
    Sillä ei ole mulle merkitystä että se nousi pinnalle vuonna 1958. Ei. Toi auto vaan on kolahtanut ja kilahtanut niin kauan sitten jo kun mä muistan.
    Mutta mitä tekisi Tom McMullen tänään?
     
  5. JanneK

    JanneK 3rd gear

  6. dirty

    dirty 1st gear

    [Ja hei dirty, jos sulla on itselles hyvä jäykkä aksila omassa autossasi johon oot tyytyväinen ni hyvä, sullon sit sellanen. Mullon omissa kiuluissa akselit joihin mä oon tyytyväinen. What's the problem?
    Mä esitin vaan ja ainoostaan oman mielipiteeni tosta etuakseliasiasta enkä mitään yleistä standardia.
    Mut jos teillä on kinattavaa tästä asiasta niin senkun kinaatte, mä en jaksa ottaa siihen yhtään tän enempää osaa.[/quote]
    No morjens Jari... eipä huvita kinailla sen enempiä mutta ei kai se mikään yleispätevyys ole että ei löydy ajonautintoa.... omaat kuitenkin jonkinlaisen asiantuntijan maineen täällä ja toteat noin ykskantaan... omia tekeleitä en kehu mutta tosi sivistyneitä ja hyvin toimivia rodeja saa ihan jäykällä akselilla... esim. Hansonin Metal One jota on ollut joskus mahdollisuus tyypittää. Se on rakennettu hyvin samaa kaavaa noudattaen kuin esim. Socalin pajalta tulevat pelit. Sen ymmärrän hyvin että jotkut saavat kiksit aivan erilaisista laitteista ja niitä olisi ihan kiva nähdä kadulla eikä pelkästään täällä palstoilla.
     
  7. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Oletko ajatellu ferraria ostaa? tai jotain muuta radalle suuniteltua ajoneuvoa! :p
     
  8. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Kyllä sinne radalle sopii muutkin kuin ferrarit. Jäykkäakseliset hieman leveämmälle ja loput sitten kapeammalle :wink:
     
  9. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Katseelle vai :wink:
     
  10. Make2

    Make2 3rd gear

    Jos oli punakilpinen jonka alkuperäinen ohjauspyörä oli vaihdettu on taidettu käydä potkimassa saman auton renkaita :D
     
  11. jäyhis

    jäyhis 1st gear

    Vähän samaa mieltä noista rengaista. Koko ei sinänsä haittaa. Itse olisin jättänyt nuo Vette vihjeet pois, kuten vanteet ja toiset takavalot. Tekniikasta kyllä iso plussa. Kaiken kaikkiaan enemmän positiivinen kuin negatiivinen fiilis jäi kärrystä.
     
  12. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Vielä olisi muutama tunti aikaa pelastaa tämä A Victoria suomeen!
    Eikä hintakaan ole paha.
     
  13. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Melko edulliselta vaikuttaa, buy it now 11.500$.
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hieno. Asiallisen vähän ajettu! :rotfl:

    Ei taitaisi olla iso homma muuttaa tuo vasemmalta ajettavaksi?
     

Kerro tästä muillekin!