Lommon oikaisua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Bluestone, 24.9.2015.

  1. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

  2. valpas

    valpas Gearhead

    Menetelmä sinänsä on ollut käytössä jo kauan.
    Toisenlainen tapa on käyttää sitä sikkuralankaa,ja koukkuja siihen. Itse tein ruuveista taivuttelemalla ne koukut, paksusta latasta läpi, niin pystyy koukun pituutta säätämään. Silloin pystyy vetämään muuhunkin kuin suoraan tasoon.
    Yleensä tuossa nyppykoneessa on liukuvasara. Tuo käsin vetäminen saattaa olla hivenen nopeampi. Mahdollisimman pienellä täpillä kiinni, niin ei varsinkaan ohueen peltiin tule isoa jälkeä, tai peräti reikää.
    Varsinkin nyky autoissa tarpeellinen laite, kun pintapeltien taakse on vaikea päästä.
    Tuolla laitteella voi antaa pieniä kuumiakin.
     
  3. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Näppärän näköinen laite ite oon nähny vaan sen liukuvasara mallin

    Ainakin taitava käyttäjä osaa sillä kiskoa sopivasti ja siihen sai ton lenkki pääkolvin, mutta ei kuulemma olleet oikeen käytännölliset, mut toisaalta jos niitä pitää laittaa sen 50 lenksua 30cm matkalle, niin ei monikaan siihen jaksa lähteä laitetaan vaan enemmän kittiä
     
  4. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Saisko ton ensimmäisen tehtyä ihan puikko invertterillä ja liukuvasaralla?
     

Kerro tästä muillekin!