LOUVERS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja rekkules, 20.12.2004.

  1. rekkules

    rekkules 1st gear

    kuka tekee louvereita suomes?onx hajua mitä maksaa 65 impalan konepeltiin vaik 6rivii.
     
  2. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    Vähän sivuten samaa aihetta..onks jotain saittii/tietoa louversien prässäyskoneista..tai onko kukaan tehnyt ko.masinaa itse..kiinnostais vähän tekniikka jos vaik kyhäis sellaisen (ja alkais tekee rahaa..) :lol:
     
  3. aksu

    aksu 1st gear

    Vanhoissa metallipajoissa voi olla prässityökaluna noita louverskaluja. Meillä on! Mut meidän prässit on niin pieniä(kitaväli 300mm)et ne joutuu tekee erilliselle pellillä esim.juuri se max leveys 300mm,pituus ei ole ongelma. Mullakin se on vasta kokeilu asteella(useita ripsuja odotaa asennushitsausta).
     
  4. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Jos jollakin on ylimääräisenä louvers- (tai vastaavat) lestit ja vastineet tai jos tiedätte mikä paja saa noita vastimia ja lestejä tehtyä myyntiin niin kertokaas mullekin. Leveys vois olla jotain 3" tms.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Louversseja saa laillisesti laittaa vain vuosimallien 1889-1956 autoihin. Joten no can do. Kukaan laillistettu louvertaja, ei kykene vastoin omaatuntoaan, puhkomaan ilmanvaihtorakoja hienomuotoiseen 1965 cocis-letukkaan. Voit ainoastaan laittaa siihen isolohkon ja maalata se valkoiseksi. Sisustan kuuluu olla light metallic aqua.
     
  6. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Perustuuko toi muka johonkin lakiin ja miks juuri korkeintaan 1956 asti??
     
  7. Otto

    Otto Gearhead

    Taitaa olla jokin nimettömän yritys olla ironinen....

    Omaankin lullaaan oon miettinyt louversseja, mutta mutta...

    Tjaa, entäs sateella? :eek:
     
  8. aksu

    aksu 1st gear

    Turun ammatti-instituutin metalliosasto ainakin tekee tuollaisia työkaluja! Hinnasta en osaa sanoa,mutta laatu on ollut hyvää. Opettajan nimi oli muistaakseni Rauhala Reijo,on melkoinen velho noissa työkalu asioissa.
     
  9. rekkules

    rekkules 1st gear

    onhan noita nyt suomi vehkeissäki nähty! ajattelin vaan et ois joku louversit omistava ollut foorumissa.VIERAAN texti tuli kuusta tai sit se luuli et täälä puhutaan pienoismalleista. :eek:
     
  10. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Aika monen louverseja omaavan auton esittelyssä mainitaan Lasse Tura Kotkasta...
    Kysele joltain sieltäpäin, onko mies maisemissa ja vieläkö moista pellinreijitystä harrastelee.
     
  11. rekkules

    rekkules 1st gear

    KIITOS yv:stä fleetline. :odroll:
     
  12. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Wanha topicci. Tekeekö joku tähän maailmanaikaan louverseja konepeltiin? Suomessa.

    -Jake-
     
  13. kuula

    kuula Gearhead

    12345678910 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!