LS moottorien keinuvipujen laakeripäivitys. Pronssiholkki vs Neulalaakeri?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Volvo_5.7, 17.4.2020.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mä kysyin nokkasuositusta Comp Camssilta… niin ne suositteli heidän omia neulalaakeroituja. Just niitä jotka kuluu hetkessä netistä löytyvän infon mukaan! :)
     
  2. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Jos kokoonpano on sellanen että keinuja yleensä tarvii päivittää, eikä budjetti ole ihan niin tiukka eikä välttämättä halua askarrella, niin miten olis ihan täysrullakeinut.
    Yhden ls:n miedohkoa nokkaa tehostettiin 1.8 rullakeinuilla, merkkiä en enää muista.
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Tässä projektissa askartelu on oleellinen osa kokonaisuutta, sehän on vaan mukavaa! vakiovippa on täysin riittävä kunhan se laakerointi saadaan kuntoon. Täysrullat tuplaa tai triplaa heti tuon budjetin, siksi ei mielellään vaihtais niitä kokonaan vaikka onhan sekin mahdollista.
     
  4. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    miul meni varmaan 3 viikkoo oman koneen kans ku budjetti ylitty kolme kertaisesti:D
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Sulla on aika hidas hiirikäsi jos se noin kauan ottaa...!
     
    Gary Grand tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!