LS Nakutusta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja lube, 8.1.2025.

Tags:
  1. lube

    lube 1st gear

    Noinhan se Delete tapahtuu. Ymmärtääkseni tuo vakio nokka ei myöskään pelaa kun ne lepäävät nostajat on pidempiä kun normaali nostajat.
    Kaikki tietysti tietää että jos sieltä repii vakio kangen ulos, niin eihän sinne toista vakiota kannata paikalle laittaa. ;)
     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No ei kait pikku rallinokasta ikinä oo haittaa ollu.
     
  3. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    En tunne yhtään asia mutta GM antaa naputukseen vioittuneen nostajan;

    3. Collapsed Lifter: The lifter has collapsed and stuck in that
    position.
    a. No pre-load and valve train ticking
     
  4. jpe

    jpe 3rd gear

    Siellä öljypohjassa tuo release valve kait on ja on ilmeisesti tunnettu siitä että alkaa vuotamaan. Omakohtaista kokemusta tosin tuosta ei ole kun pyrkinyt välttämään noita lepuutuksella olevia pannuja.
     
  5. lube

    lube 1st gear

    Juu, se öljypohjassa oleva oli ikäänkuin varoventtiili. Jos se lähtee vuotamaan, niin sehän näkyy matalana paineena. Paineet on mulla ihan hyvät. Eli toistaseks pitää.
     

Kerro tästä muillekin!