Ls1-->th700

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Diktaattori, 3.12.2016.

  1. Diktaattori

    Diktaattori 2nd gear

    Tarkotus laittaa 700r4 laatikko ls1 perään. Tarviiko tuohon laittaa spaceri ja pidemmät pultit vai riittääkö pelkkä holkki kampiakselin päähän johon turbiini ylettää? Myydään nimellä adapter hub. Mutta myynnissä on myös spacereita jotka pultataan vetolevyn päälle
     
    Muokattu: 3.12.2016
  2. Anza

    Anza Gearhead

    Muistelisin että poiketen muista ls moottoreista lq4 vuodelta 1999 olis n.10mm? Pidempi kampiakseli. Eli tämä sopis vanhan laatikon kanssa yksiin. Vois tarkoittaa että vetolevyn ja turbiinin väliin holkit, tai mitkä vaan spacerit(10mm?) muihin ls koneisiin kuin -99 lq4.
     
  3. Roc

    Roc Gearhead

  4. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Miten tuon lm7 + th700 välille olette tv-vaijerin laittaneet? Onko olemassa jotain bolt on ratkaisua vai pitääkö soveltaa?
     

Kerro tästä muillekin!