Lt1 ja ECM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja wiwwe, 15.1.2020.

  1. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Oon kusessa, olin työntämässä uutta ohjelmaa boksiin kun eehack päätti kaatua kesken latauksen.

    Auto lähtee käyntiin, ajamaan ei pysty kun ei oo vetoja, tyhjäkäyntiä käy ehkä noin 1200rpm paikkeilla ja itse ongelmahan tässä on että ei saa enää läppärillä yhteyttä autoon.

    virrat kun laittaa päälle niin flekti käynnistyy ja napse kuuluu jostain, eli ilmeisesti jäi johonkin tiedonsiirtotilaan.

    Mitähän he*vettiä mä nyt teen että saan tuon toimimaan?

    Roadmaster vuodelta ysiviis.
     
  2. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Kaverilla kans joskusmuinoin meni bitti poikittain omassa LT1sessä kun läppärissä loppu virta kesken latauksen eikä siinä auttanu muu kun ostaa uusi ECM.
     
  3. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Tässä kun ei mitään enää ilmeisesti menetä niin paikallinen moottorinohjauksiin vihkiytynyt pulju kokeilee saisko ne uudella piirillä tuon toimimaan.
     

Kerro tästä muillekin!