LT1:sen alakerta!! apuva..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rx_racing, 13.6.2008.

  1. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Menin sitten ajamaan alakerran rikki.
    Tutkimuksen jalkeen huomaan ettei LT1:seen juuri loydy uusia. Rempattujen laaduista ei tietoa...
    Kertoivat etta GM performance alakerta ZZ4 kavisi. Oisko kenellakaan tietoa?? Myyja selvitteli ja tuli siihen tulokseen etta LT1sen kamat kay. Ja puhuin jonkun konegurun kans et se kay. Mutta kun luettelossa lukee tarkoitettu ennen 78 mallisiin,,,
     
  2. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Yhtään LT1/ZZ4:sta en oo purkanu enkä mitannu, mutta Jenkit oli ihan nettin asti kirjoittanu et tavarat sopii keskenään.
     
  3. Hai

    Hai Double Gearhead

  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Tuo matkatavarana uusi alakerta. Tai long block? Ethän sä sillä kuitenkaan ehdi ajamaan taas pitkään aikaan....... :lol:
     
  5. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Joo, ei oo paljoo samaa näköö ZZ4/LT1-koneissa. Jakaja ei oo siellä päinkään.
    Männät/renkaat/startti/kannentiivarit käy näköjään ristiin.
    Joku humu oli laittanut ZZ4-pataan LT1-imarin ja LT4-nokan? WTF?
    Mitäs sieltä hajos alakerrasta? Jos lohko on ehjä, niin saahan nuita liikkuvia osia kaupasta.
     
  6. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    No juupa juu... vi##x meni vapaussota...
    Kovasti epailin ettei taa nyt mee oikein. Mut kun toinen nii kovasti vaitti et kyl se vaan kay... No nyt on sit yx ylimaarainen zz4 alakerta...
    Toivottavasti siihen ei joudu nyt ostaa autoa ymparille...

    Laakerit rupes kolkottaa yhtaakkia motarilla... en pysayttanu vaaan ajoin duuniin. Lopussa oljynpaineet meni nolille. sielta se sit ei enaa lahtenyt. Tikun paassa metallia...
     
  7. blackhearted

    blackhearted 1st gear

    no mut josko sen sais kuitennii eka purettua(minäkö tasen siihenkin sotkeudun),ja sitten niin hankkis niitä osia tarpeen mukaan...

    (oltiin muuten eilen ahvenistolla,kokeileen rengaskasan kestävyyttä asconalla,ja kestihän se,kerpele.nyt vaan tallille oikomaan askonaa....ainiin,sähän et näistä euro GM:istä tykkääkään.... :poff: )
     
  8. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    NOku oon talla puolella jokee,,, ni aaattelin,,,,
    ja kokemuksen mukaan koneistukset maksaa kuiteskiiii aivan simona,,,,

    Ruttunen askona = hyva askona....
     
  9. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Jep alkaa selkii... ei toisaan kay.
    veden kiertokin on erisuuntaan. imusarja ei ole jaahdytetty LT1 ses,, termari vesipumpussa....
     
  10. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Männät, veivit, kampurat pitäs kai kuitenkin käydä ristiin rastiin?
     
  11. blackhearted

    blackhearted 1st gear

    :poff:

    vai ruttunen on...? eipä oo enää ko"oioin"sen perunapelloksi?? :rotfl:

    ootko pitkäänki siel joen takana?
    jos ehittäs toi toinen askona saada "valmiiksi"? :rotfl: ni voisi ehkä sitä kone hommaa joskus kahtoo.
    ko ei se ihan ittekseen vaihdu kuitenkaan. :soosoo:

    nii joo,ko kert olet sielä,nii tuo tarpeeksi uutta irto osaa tota hajonnutta mottia varten,ni ei tartte koneistella. :argue: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!