lukoista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Rytari, 12.9.2004.

  1. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Ei kaurahiutaleita vaan riisimuroja.... no ei.
    On ihan omaa mönjää jota heitetään kitkaperään, esim Jamantilta löytyy.
    Dodgessa on moparin 8.25 perä jossa ei ole käkikelloja eikä muitakaan aikarautoja, pitäisi olla pelkkä kitka... mutta tämä ei ole 100% tietoa kun perää ei ole vielään aukaistu, eihän sitä tiedä mitä sinne olisi laitettu :)
     
  2. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Käkikellolukko = Gov-Loc

    [​IMG]
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla on se lock-right keulassa ja hyvin on pelittäny.. mitä ny toi mudracerkin sano aikasemmin et tiellä se on aika mahoton mut siellähän sitä harvemmin tartteekaan..mulla se makso racersplacen kautta muistaakseni 370ekee elikkäs hinta-laatusuhteeltaan mielestäni hyvä..
     
  4. Rytari

    Rytari Gearhead

    kääntyykö tommonen 6 metrinen nelari enää mihinkään, jos laittais sen lock- rightin sinne etuperään?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    kyllä sen vielä kääntyyn saa, vähän se tietennii hanttiin laittaa..
     
  6. Rytari

    Rytari Gearhead

    mutta jäiselle talviselle maantielle ei vissiin sitte enää ole nelari päällä mitään asiaa, eikö?
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi Lock-right on siitä ihmeellinen kapistus että se menee "päälle" vasta kun sitä tarvitaan. Jos liukkaalla ajaa ihan normaalisti kurviin niin ei se kääntösäteeseen juuri vaikuta ellei sitten survo kaasua samalla pohjaan! Mutta jos joku este osuu pyörään jarruttaen sen kulkua niin silloin se kytkeytyy päälle.
    Jos ajaa hylsyn siten että toinen etupyörä on ilmassa niin se ilmassa oleva rengas pyörii vapaasti molempiin suuntiin ja maassa olevassa pyörässä on kaikki pito.
     

Kerro tästä muillekin!