Luotettava välittäjä hakusessa USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BigOJS, 18.10.2009.

  1. bh

    bh 1st gear



    Tervehdys kaikille!
    Onko kokemuksia Usa Cars&trucks oy:n tuontipalveluista?
    bh
     
  2. cowboysrule

    cowboysrule Gearhead

    Benzboy toimittaa tilaus tyona Autot, Moottoripyorat, e-bay ostokset, varaosat, melkein mita vaan. Ei vali kasia, toimivat suoraan asiakkaan kanssa ja pakataan itse kontit. Postin tai fedexin kautta kiirreelliset ja pienet tilaukset.

    Ei tehda hankinta matkoja, hankinnat tehty paikan paalla jo 20v. usa:ssa

    E-bay kauppoja tehty jo yli 1400 100% feedback.
     
  3. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Benzboy:n tyytyväinen asiakas jo useamman kerran 8)
     
  4. pirnes

    pirnes 3rd gear

    varmasti tullut hyviäkin autoja jv-imports:lta, mut mun kokemuksissa ei ole paljon kehumista.
    ostin täälläkin myynnissä olleen impala -65 coupen:

    "olis moinen aika helppo projekti kaupan 350+350 saapuu suomeen maaliskuussa!!!! vaatii sisälle uuden kattoverhoilun ja maalia ulkopintaan kuvia ja lisätietoja saa vaikka yyveellä **** ****** Alahärmä"

    ..ja nettiautossa: http://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/3067660

    luottaen ettei näinkin pienissä piireissä alan yrittäjä paljoa paskaa voisi puhua sovin kaupat autosta. kyselin arvioita huolinta ym. kuluista, kaikki ylittyi kerrotusta. auton saatuani totuus kunnosta paljastui, pohjan ym. laiton, johon olin jo mielessäni varautunut, lisäksi autosta "puuttui" katto. viinyyliä painaessa sormi painui läpi.. pahimmasta v**********a selvittyäni soitin, ja laitoin kuvia sp:lla jv:lle ja luulin sopineemme nimellisestä korvauksesta (jota en saanut) auton kuntoon ja virheelliseen kustannusarvioon perustuen, sen jälkeen en kuitenkaan ole saanut yhteyttä sen enempää sähköpostilla kuin puhelimellakaan.

    kuvia on tuolla:
    http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ei2v+ilkka-impala.html
     
  5. lapiosarvi

    lapiosarvi Gearhead


    sun kannattaa varmaan seuraava auto tilata veholta takuukilometreillä 45 vuotta vanhan impalan sijaan, niistä kun hyvästäkin yksilöstä saattaa ikääntymisen merkkejä löytää kun niitä kyllä syvälle purkaa. kulut, etenkin loppupään kulut saattavat elää jonkin verran ennustetusta.
     
  6. bubbletop

    bubbletop 1st gear

    Kyllä luotettavan välittäjän(Vai puhutaanko nyt välittäjän "agentista"?) tulisi hoksata tuollaiset "ikääntymisen merkit" ehdottomasti, nimittäin noinkin pahasti kuplinut pelti näkyy jo varmsti vinyylin läpikin.
     
  7. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Kyllä , ja luotettava välittäjä vastaa kyllä puhelimeen ja sähköpostiin yleensä aina jossainvaiheessa.

    en käsitä noita välittäjiä jotka myy vaikka 80v äitinsä ja kehuvat uuden veroiseksi vaikka mikään ei toimi eikä ole niinkuin sovittu.
    pääasia on vain että saadaan tavara kaupan ja oletetaan sit et ei se rutise kun auto on jo suomessa

    Nyt en puhu tästä voltista vaan noin yleensä, muutaman tällaisen tiedän.... :mad:
     
  8. studio57

    studio57 Gearhead

    Ihmisillä taitaa olla eri käsitykset 6 donan 2d ht näyttää, englanniksi ei ajoneuvoa hirveesti ylistetty tuossa nettiauton ilmoituksessa. Itte oon nyt pari autoa voltista ottanut ja mies on ollu sanojensa mittainen.tulipa oikein V8:kin kehastua.
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mun mielestä ostettavan auton hinnalla ei ole väliä vaan sillä mitä luvataan toimittaa. Olipa se sitten tonnin, kymppitonnin tai sadan tonnin auto, niin faktojen tulisi pitää paikkaansa.

    Nimim. Halpoja Jenkkilästä mulle kiitos
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead

    siitä oon samaa mieltä että paskaa ei saa konvehtina myydä, mutta mitä itse katoin tuota ilmotusta joka ei ollut kovin autoa mairitteleva ja ihmiset kokee nuot erillälailla. Kuvia siis kannattaa pyytää ja paljon.
     
  11. -JPV-

    -JPV- Gearhead

    no niin tälläästä tänään!!! eli kuten monikin tietää kolikolla on myös kääntö puolensa... arvioidut kulut ylittyivät 340€:lla joka johtui kuulemani mukaan ahtaajien lakosta! ennen ostopäätöstä laitoin herralle useita lisäkuvia jossa näkyi mielestäni selvästi vinyylin kuplat ja muitakin epäkohtia mitä autossa oli! ja se että en vastannut puhelimeen on kyllä totta koska olen myös putkimies ja pidän kännykkää autossa ettei työt häiriinny koko ajan ja soitan ihmisille takaisin tauoilla! kun olin huomannut että herra oli soittanut laitoin hänelle wiestin että soitan kun pääsen töistä ja soitinkin hänelle illalla n. klo. 21.00 ja "se lähetetty wiestikin on wielä tallessa". hän uhkaili että ellen maksaisi tuota 340€ laittaisi herra tänne wiestiä! ainut mikä ei sopimuksessamme pitänyt oli arwioitu saapumis aika autolle joka myöhästyi n.2.5 viikkoa joka johtui ahtaajien lakosta...
    ja mulla on kyllä tallessa kaikki wiestit ja lisäkuwat mitä lähetin jos jotakin wielä waiwaa epärehellisyyteni!!!!! terweisin Jani Voltti
     
  12. ere

    ere Gearhead

    k

    Ohoh.

    Voltti järjesti mulle Auton Ebaystä ja kaikki meni niinku piti.

    Ite valitsin auton kuvien perusteella ja päätin että tuo otetaan, samat kuvat näin ku Janikin. Kuvien perusteella ostaessa toki ottaa aina riskin.

    Kulut kotimaassa ja jenkeissä heittiki alkuperäisestä arviosta korkeintaan muutaman satasen, mun mielestä se oli hyvä arvio.
     
  13. Tämmöiset jutut on juuri se syy miksi en ole kenellekkään luvannut autoa tuolta Jenkkilästä hankkia , vaan menen paikanpääle, ostan itselleni ,ja sellaisen joka voi jäädä omalle pihalle jos ei mene kaupaksi....

    Käsityksiä ja odotuksia on niin monenlaisia , toisten hyvinä pitämät projektit saavat toiset kyyneliin kun ei rahkeet sitten riitäkkään.

    Nuo vinyylikattojen kuprut yleensä kyllä tahtovat tietää jonkinasteisia peltihommia ja tuollaiseen pitää varautua jos kuplaa on , varsinkin keskellä kattoa. Kattohan tuohon impalaan on vaihdettava ,mutta tuollainen lienee löytyy suomestakin?

    Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaten , en voi suositella ketään kun en oo ketään välittäjää käyttäny vaan koheltanu aina itte ,ja jos jotain valittamista ollu niin peilille on voinut avautua
    :rotfl:
     
  14. studio57

    studio57 Gearhead

    pay me or i but you on overdrive :rotfl:
     
  15. HEmiTERO

    HEmiTERO 1st gear

    jani hommannut mulle monta kertaa tavaraa rapakon takaa ja aina osat ollu sellaisia mitä pitänytkin ja kulut joka kerta sellaiset mistä on sovittu. 8)
     
  16. pirnes

    pirnes 3rd gear

    kyllä, kolikolla on aina kääntöpuolensa. huolintakulut ylittyi 340:ä. josta 70:ä johtui lakosta. huolintayhtiön mukaan voltti kyllä tiesi heidän hintansa, joten olisi halutessaan voinut kertoa oikeankin arvion kuluista. ja tiesin kyllä että autossa on laittoa, mutta voltin puheiden mukaan se piti saada helposti leimakuntoon täksi kesäksi, ja tähän arvioon uskalsin luottaa koska "heillä on käytössään suomalainen yhdyshenkilö USA:ssa,joten kaupankäynti on asiakkaan kannalta luotettavampaa". KATON uusimista en kuitenkaan osaa mieltää helpoksi projektiksi eikä sen kunnon toteamiseen paikanpäällä kummoista ammattitaitoa tarvitse. auton sain reilu kuukausi sitten jolloin soittelin voltille ja sovimme tuosta pienestä korvauksesta jonka hän lupasi maksaa. SEN jälkeen häneen ei saanut yhteyttä mitään kautta kun huomattuani papereista puuttuvan kauppalaskun (josta sain sitten kopion huolintayhtiöltä) yritin soittaa useana päivänä. voltti otti yhteyttä vasta kun laitoin tänne (kaksi viikkoa myöhemmin)postaamani palautteen hänelle sähköpostiin, ilman sen kummempia uhkailuja tai selittelyjä. lupasi taas hoitaa asian heti viikonloppuna mutta mitään ei tapahtunut. tämä on minulle periaate kysymys, auton pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin kerrotaan ellei sitä pääse itse toteamaan ennen kaupantekoa, ja sovitut asiat hoidetaan silloin kun luvataan!
     
  17. Bubbles

    Bubbles 3rd gear

    Jatketaan nyt tähän ketjuun...

    Olisi tarve saada moottori ja laatikko haettua Coloradosta.
    Olisiko palstaveljillä tai -sisarilla neuvoa miten kannattaisi toimia ja kenen kautta hoituisi parhaiten?
     
  18. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Rick ja Merja on "niiltä kulmilta", toivat mun oldsinkin... :wink:

    http://jenkkiautot.com/index2.html
     
  19. uffew

    uffew 1st gear

    Ostin kaksi autoa Coloradosta joulukuussa ja Panu Virtanen Cambriamotors hoiti hommat todella hienosti.
     
  20. Bubbles

    Bubbles 3rd gear

    Kiitos,
    Nopea oli ainakin spostivastaus, katsotaan miten etenee.
     

Kerro tästä muillekin!