maasturi hakusessa.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja yadong, 19.9.2015.

  1. Valkoselkätikka

    Valkoselkätikka 1st gear

    Eli jos välttämättä haluaa luotto jenkkimaasyurin eikä niin pidä väli nykymukavuuksista, tiällä sjettavuudesta tai kulutuksesta olis turvallisempi haeskella vanhempaa kalustoo? K5 blazerii tai isompaa broncoo. Se voiski olla hyvä ratkasu, ja etenki kun onhan juur k5blazeri kaunein auto mailmassa silmälle :):)
     
    jamba ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  2. Seejii

    Seejii 2nd gear

    Jos haluaa maaasturin vertailee ja valitsee maastureista. Ei vertaa maasturia henkilöautoon eikä pakettiautoon vaan toiseen maasturiin.

    Käyttötarve, Hinta, vuosimalli, käytettävissä olevaa aika, omat tiedot ja taidot määrittävät vertailukohteet.

    Jos ostaa talliin koristeeksi ei tarvitse moottoria ja jos ei tarvitse siirtää sen voi ostaa ilman akseleitakin.

    Kyseessähän on ajoneuvoharrastepalsta. On monta tapaa harrastaa. Perkele!
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  3. Karpov

    Karpov Gearhead

    K5 blazer vois olla bueno, bensakoneella.


    Mulla oli 79 isobroncco ja se oli aika kiikkerä maantiellä lyhyen akselivälin suhteen. Suomen bronccotilanne on silti kovin nuiva joten valikoima lähinnä mitä sattuu olemaan. Pikkubroncot mielestäni ylihintaisia ei niihin parane kajota
     
  4. downtown

    downtown 3rd gear

    kokemuksia navigatoreista ?kiikaris -02 5.4 pojalle...jossain 5.4 fordin koneissahan oli jotain ketjuongelmia?
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Gearhead

    Yksi tuttu parkkas pihalle semmosen -04 mallisen 5.4 pikupin "pitkäaikaisparkkiin". Nokkapyörät kolisee, ja lopulta voivat hajota kappaleiksi, ja sit meneekin koko kone uusiksi. Jotain sadan tonnin välein pitää vaihtaa ne pyörät. Tuubissa oli erittäin hyvät ohjeet kyllä.
    On kyllä hiton muovinen peli, mm akun kiinnitykset muovia ja pettäneet, ja kaikenlaista sähkövikaa.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. downtown

    downtown 3rd gear

    jaha eli ei semmosta, täytyyki lähtä sit tahoe kaupoille..
     
  7. Powerstroke

    Powerstroke Gearhead

    Totta puhuen tekisin samoin. Tämä on tosin vain oma mielipiteeni, ja jotkut ovat varmasti eri mieltä.

    Edit. Lisään vielä että järkyttävä muutos tuossa 04 mallissa verrattuna vanhempiin. Itsellä on 81, 85, 89 (useita), ja 96 mallit mitkä on ihan eri planeetalta rakenteiden laadun suhteen. Ja uudemmathan voi olla jo taas parempiakin.
     
    Muokattu: 12.6.2019 klo 19:52
  8. toyopet

    toyopet Gearhead

    Jos jotakin kiinnostaa jeeppi-projekti, niin nyt on tarjolla. Itse kun en ole mikään peltiseppä ja takaosan maton poiston jälkeen hitsari veti länget korviin ja kieltäytyi urakasta niin joutaa tuo pois.
    https://photos.app.goo.gl/edyaon6AmWuzyUVB6
    Auton lisäksi toiset akselit ja tuo vaihteistopaketti (aw-4 ja np242) ja h.o. kone osin jo purettuna, siihen stroukkiakseli ja kanget. Jotain uusia jarruosia ja muuta hilpettä. Kulkee eteen ja taakse, paikoillaan oleva tekniikkakin on iskussa: 4.0 renix, aw4 ja np242. Jarrut toimii, sähkötkin toimii sähkölaseja sekä parkkeja (katkaisija hajosi) lukuunottamatta. Pojan mukaan (on rymynnyt pellolla tällä) ilmastointikin toimii jollain tapaa.
    Paperit ok, ei verorästejä.
    1300€ koko paketti, vaihdossa joku laite, jota ei tarvitse hitsata.

    044 5247719
     

Kerro tästä muillekin!