Macs autoparts!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja tare89, 19.3.2016.

  1. tare89

    tare89 1st gear

    Hyvin toimii nuo kyseisen firman toimitukset! Tilattiin kimpassa toissa viikonloppuna osia corveteen ja omaan falconiini .Osat saapuivat tämän viikon keskiviikkona,vain oman pelin takaluukun tiiviste jäi jälkitoimitukseen.Mutta hienoa toimintaa tuntuu että rapakon takaa tulee joskus nopeammin kuin jostain päin suomea! Tilailen kyllä jatkossakin tuolta!
     
  2. Roadster34

    Roadster34 Gearhead

    Asiaan liittyen jos tarvitset Falconiin osia, niin minulla on purettuna melkein kokonainen '62 Falcon. Uusiakin osia on jonkun verran mm. kaikki uudet korin tiivisteet. Ja reilusti alle Macin hinnan.
    Ja olen samaa mieltä hyvin toimii Macs.
     
  3. f34

    f34 Double Gearhead

    Google löysi mac autoparts ja macs antique autoparts, jossa fordin osaa, mutta ei kait corveten? Kumpaa tarkoitetaan?
    Löytyykö linkkiä sivuista?
     
    Muokattu: 19.3.2016
  4. jacktheripper

    jacktheripper 1st gear

    Mulla on ollut vain positiivisia kokemuksia Macs Antique autoPartsista.
    Tbirdin osat on olleet sopivia ja tulleet ihan aikataulussa.Emailiin tulee
    viikottain jotain alennustarjousta.Toki vertailen myös Rockauton ja muiden
    hintoja,sehän pitkälti ratkaisee.
     
  5. tare89

    tare89 1st gear

    Joo siis corveten osat tuli eckleriltä ja falcon osat maciltä!
     
  6. tare89

    tare89 1st gear

    Rock Autosta olen tilannu lähinnä käyttikseen huolto ja korjaus osat käyttis on vanha taurus!
     
  7. M lampinen

    M lampinen 1st gear

    Mites tuo mac autoparts rahdin hinta 400dollarin tilaukselle rahti 398dollaria onko tossa jo tullit vai miten tuo on?
     
  8. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Ei oo tullei eikä alvei. Onko sulla isoja osia tulossa, vai pikkunippelii mistä kuitenki tollanen hinta? Laita viestiä niille ja kysäse noista postimaksuista. Joskus kattonu pikkunippelin toimitusta, ni jostai tulee aika järkyttävät maksut. Tolla tilaushinnalla postimaksutkin pitäis jo tasaantua. Oon tilaillu muutaman kerran kamaa ja jos jonkun toimitus venyy, hyvin kommunikoivat ja poistavat listalta ja laittavat tilauksen tulemaa, jos ei oo aavistustakaa koska saisivat kyseista artikkelia.
     
  9. M lampinen

    M lampinen 1st gear

    No ei oo oikeestaan kun 1956 fordiin tiivisteitä.oviin takaluukkuun ja tuuli/takalasin tiivisteet.
     
  10. laakkius

    laakkius Gearhead

    Konekorjaamo Marjakangas tilailee tuolta osia vähän väliä , laita niille viestiä niin saat kohtuurahdit toimitukseen...
     
  11. f34

    f34 Double Gearhead

    Itse tilasin tuolta paljonkin tavaraa, mutta jossain vaiheessa nousi nuo rahtikulut rajusti.
    Samaa tavaraa saanut ebayn kautta pienemmillä kuluilla. Noi sun tiivisteet on varmaan SoftSealin tai Steelerubbersin tavaraa, googleta mitä kautta saat edullisimmin.
    Esim SteeleRubbersin sivuilla rahti näyttäisi olevan tuotteen hinnasta 8,5%+27,7 dollaria.
    400 ostoksessa n.62dollaria. Tuohon sitten alvit ja tulli suomessa.
     
    Muokattu: 26.12.2019
  12. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Macs Autoparts on osa Ecklersiä eli periaatteessa sama firma, mutta useampi eri nettisivu ja brändi, jonka alla myyvät tavaraa samoista varastoista. Emoyhtiön sivu löytyy www.ecklers.com

    Omatkin kokemukset on pääosin hyviä ja toimitus on ollut nopea. Tosin esim. tiivisteiden ja muoviosien laadussa on välillä toivomisen varaa ja esim. osa '59 Fordin sarjan kumitiivisteistä ei ollut sopivia, pari piti jättää kokonaan käyttämättä ja paria piti soveltaa. Yllättäin epäsopivissa usein luki "Made in China" ...

    Osa Macsin Ford-osista on muuten Dennis Carpenterin palikoita, joiden jälleenmyyjä Macs on. Näitä kannattaa ostaa myös suoraan Dennisiltä www.dennis-carpenter.com
     
  13. Catiska

    Catiska Gearhead

    Useinmiten olen omaan Fordiini saanut samat osat halvemmalla (rahti mukaanlukien) LMC Truck putiikista.
     

Kerro tästä muillekin!