Mäntykankaan koululaisten ajelutus!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rodders Kuopio ry', aloittaja sannalaitinen, 22.8.2006.

  1. sannalaitinen

    sannalaitinen 1st gear

    Terve! Mäntykankaan koululaiset lähtisivät taas hyvin mielellään ajelulle! Päivä olisi 1.9.06. "ÄSKOOPEE" tarjoaa taas kahvit Männistön TB:llä klo 11 alkaen ja itse ajot alkaa Vänärillä klo 12. Ajon jälkeen on kahvit koululla. Taas vetoan teihin, että jos aikaa liikenisi, olisimme enemmän kuin onnesta soikeana, jos pääsisitte taas mukaan.
    Ja jos pyörällä päräytätte, kyytiläiselle myös kypärä olisi hyvä varata mukaan . Lisätietoa saa numerosta 0400-900 615, puhelimeen vastaa Lauri Laitinen.
     
  2. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Pitääpä ottaa vapaata töistä ja tulla paikalle ajeluttamaan.
    Kiitoksia Sanna kun ilmoitit, viestitän asiasta kerhon ilmoitustaululle.
    Hot Roddersien sakki voi myös ilmottautua minulle 050 5691180
     
  3. BettyBlue

    BettyBlue 3rd gear

    Ihan oon asiasta tietämätön ja kyselen tyhmiä. Minkälaisella tahansa jenkkibiililläkö vois tulla kuskaamaan kakaroita vai mitenkä tää menee? :oops:
     
  4. supo

    supo Double Gearhead

    Ei oo tarvinnut vielä tehdä karsintaa,kun siellä on sellainen systeemi että LAPSET valitsevat kulkuvälineensä.Tervetuloa mukaan,TÄSTÄ saa hyvän mielen !!!!!
     
  5. Tirri

    Tirri 1st gear

    Mä tuun ku meni tuo lahna leimasta tänään läpi :lol:
     
  6. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Hyvä Tirri! Hienoa saada mukaan sellaisia autoja, mitkä eivät ole aiemmin olleet. Monella tuntuu työt sotkevan harrastuksia. Siksi autojen määrä uhkaa jäädä pieneksi.
    Klo 11 männistön tebskalle kahveille.
     
  7. sannalaitinen

    sannalaitinen 1st gear

    Kahvia tebskalta...

    Jos kerkeette Teboilille ennen meidän porukoita, sanokaa kahvion myyjälle, että kuulutte Savon Konepyöräilijöiden ajelutusporukkaan, niin hyö laittaavat teiän pullakahvit piikkiin.
     
  8. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Kiitokset kaikille mukana olleille.

    Mäntykankaan koululaiset nauttivat kyydityksestä erittäin paljon.
    Mukana oli 12 harrasteautoa ja useita veteraani moottoripyöriä.
     
  9. sannalaitinen

    sannalaitinen 1st gear

    Minä kiitän ja kumarran itseni ja "äskoopeen" puolesta! Eihän tästä tulis mitään ilman teitä! Samoin kiitokset paitojen lahjoittajalle! Päivän hyvä työ on sitten tehty...
     
  10. Tirri

    Tirri 1st gear

    Kiitos. Oli mukava päivä,kyytiläiset tykkäs. Autot sai kuulemma eri nimiä,oli ruumisautoo,ym.Oma sai nimen ampiainen kun sellanen tuli lämmittelemään takalasille... Ja kiitos nallepalmasta,jos huomenna tallissa suunnitelis...
     
  11. Tupis

    Tupis 3rd gear

    :lol: :lol:
    Hesen hoppa taisi olla kaikkein mieleisin.
     
  12. supo

    supo Double Gearhead

    SUURET KIITOKSET kaikille osanottajille hienosta ajan käytöstä hyvän asian puolesta!!!Hienoo olla mukana tälläisessä hommassa!!!
    .KIITOS vielä kerran kaikille!!!!T:Supo
     
  13. Acid

    Acid 1st gear

    Harmi, ettei päässyt mukaan. Hyvällä asialla outte. Työt sotkee harrastamista, mutta ensi vuonna yritetään uudestaan.
     
  14. Tirri

    Tirri 1st gear

    Ei ihme! Kaikki äijjäkkin kuolasi heti kun hoppa pysähty parkkiin. On se niin hieno!
     
  15. -31

    -31 Gearhead

    Koululaisten kiitokset on välitetty lahjoittajalle. Tapasin sakin hätäisesti männäviikonloppuna.
    Mainitaan se nyt tässä. KIITOS TARPAULIN RACING/ SAAPOLA MOTORSPORT.
     

Kerro tästä muillekin!