Mäntykankaankoulun lasten ajelu Pe 28.8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rodders Kuopio ry', aloittaja Tupis, 17.8.2009.

  1. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tervehdys!

    Olisi jälleen aika ajeluttaa Mäntykankaankoulun lapsia perjantaina 28.8 klo 11.45 alkaen Väinölänniemellä.
    Pyydän ilmoittautumaan etukäteen minulle numeroon 050 569 1180 tai pistämällä sähköpostia!
    Tule tekemään lasten päivästä ikimuistoinen!
     
  2. Tuide

    Tuide 1st gear

    Töitä
     
  3. Mopar79

    Mopar79 1st gear

    vapaapäivä kerjätty töistä.
     
  4. supo

    supo Double Gearhead

    Hienoa toimintaa,Oldsiin soppiikin hyvin lapset kyytiin kun on hieman isompi pirssi ja vielä avoversiona!!!Toivotaan että on hyvät kelit!!!
     
  5. Tuide

    Tuide 1st gear

    Se on niin mahottoman lapsirakas tuo Mopariukko että varmaan makso pomolle että pääsee... heeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!
    Joo oisin itekin mielellään lähteny mukaan, mutta minun töistä ei kinuta vapaata. Hienoo Timo että lähdet.
     
  6. Mopar79

    Mopar79 1st gear

    väärin tuide :soosoo: kyl ne maksaa mulle ettei tartte sietää minua koko päivää töissä. :poff:
     
  7. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Autoja nyt paljon mukaan!
    Ilmoittautukaa keskiviikkoon mennessä minulle!
     
  8. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Kiitos kaikille jotka olitte perjantaina paikalla ajeluttamassa Mäntykankaan koulun lapsia.
     
  9. Tuide

    Tuide 1st gear

    Ketä teitä oli ja paljonko lapsia?
     
  10. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Meitä oli paikalla 7 autoa ja 1 moottoripyörä. Lapsia oli kai noin 40.
    Tuo Mp tuli paikalle ihan sattumalta ja kekseliäänä miehenä hän kävi nopeasti lainaamassa yhden lasten kypärän Kallamariinasta, jotta pääsi antamaan kyytiä.
     

Kerro tästä muillekin!