MAG 1 peräöljy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja monster, 18.4.2010.

  1. monster

    monster Gearhead

    luki mun mielestä purkin kyles et käy kitka lukkoaksulaan mut eattoni rupes pitäähirviäämetelii kurvis , öljyn myyjä sano että ei tarvis lisäaineita erikseen taitaa olla niittokoneeseen toi ööli. :eek:
     
  2. ford59

    ford59 1st gear

    Yleensä amerikkalaiset levylukot pyytävät omat lisäaineet öljyn kaveriksi. Pelkkä universaali lukkoperäöljy on kuulemma liian "puhdasta" tavaraa näihin, kitkaa tulee liikaa levyihin.
     
  3. monster

    monster Gearhead

    onkohan olemassa jonkun merkkinen öljy Mika pelais Ilmanen erillisiä lisäaineita KUN EI muista Mita Sinne Tuli viimeeks laittaneeks.
     
  4. monster

    monster Gearhead

    NYT on magit JA lisäaineet siellä missa ne taatusti toimii :wc: tarttee kokeilla Jotain muuta öljyä
     
  5. KiRu

    KiRu Gearhead

    mä oon kyllä käyttänyt tuota MAG1 öljyä ja hyvin toimii, normi GL-5 lisäainestettua tavaraa. Ja joo-ei.. vaikka purkissa lukee että sopii lukkoperälle niin sopii joo, mutta jotkut mallit (ainakin GM) vaatii vielä lisää aineita sekaan.. Jos mutkassa alkoi lukko paukkumaan niin öljyn joukkoon täytyy lukollisessa perässä laittaa sellainen tuubi jotain erikoislukkoperä ainetta, punainen tuubi muistaakseni tuon MAG1 pullojen mukana tuli. GM-sininen tulee us-partsin tiskiltä muistaakseni jos sieltä ostaa.
    Ohjekirja vuodelta -72 sanoo jotenki näin että lukottomaan kerran 6000miles lisätään GL-5 aineistettua öljyä tarpeen mukaan ja lukolliseen "erikoisöljyä" jota saa/sai GM varaosatiskiltä, ja juuri tuo "erikoisöljy" sekoitetaan nyt ite normi GL-5 öljystä ja siitä salaperäisestä tuubillisesta "lisäainetta" Eli lisäys tarkoittaa nykyisin että käytännössä vaihdetaan kaikki? en edes tiedä saako tuollaista valmiina sekoituksena että vois lisäillä pieniä määriä. 2 pulloa + se lisäaine riittää 12 pulttiseen ja näyttää riittävän muihinkin etu- ja takaperiin.
     
  6. monster

    monster Gearhead

    nyt ölpit vaihettu ja lukko hiljeni ja jopa viellä tuntus toimivan
    öljynä nyt castroll (vaimikäsenytoli)ilman mitään lisäaineita
    ei sitkyl ole ikinä ollu missään castrollin öljyjä mut saas nähä miten käy :wink:
     

Kerro tästä muillekin!