Magnum, Charger, 300C, Challenger 2005-2010 rattivaihteet.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Fuselage, 31.1.2025.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Jos joku haluaa asentaa itselleen Mersun rattivaihteet, eli läpyskät ohjaamaan NAG1 laatikkoa. Suurin osa tiedosta on jo kadonnut bittiavaruuteen, niin nyt Youtubessa "uutta" tietoa niiden asentamisesta ohjeiden kera. Ja kuulema lisää videoita tulossa.
    2005-2007 on helppo, kun kellojousessa on tyhjä sähköläpivienti johdoille.
    Mutta +2008 vaatii Tranzformerin boxin, koska +2008 sähköpäivityksen myötä kellojousesta hävisi läpivienti. Tosin kuulema yrittää testata jotain direct wire juttua niihin, ettei tarvii Tranzformerin boxia.
    Itsellä jäänyt toi tekemättä, kun luullut et pitää olla jotkut 2005 yms AMG läpyskät, mitkä maksaa 200€. Mutta muutokseen käy melkein kaikki +2012 Mersun läpyskät. Tollasia numeroita löysin niille A0999051100, A0999051000.
    Videolla oli käytetty 14-19 CLA250 C117 läpysköjä joita näyttää saava käytettynä 20-30€ hintaan. Uutena en osannut noita etsiä esim Autodocilta yms.
    Tämä modi ei siis muuta laatikon käyttäytymistä, vaan Autostick ominaisuutta voi käyttää 2005-2007 läpysköillä, kun johdot liitetään shifterin Autostick johtoihin.
    2008-2010 joutuu juottamaan ratin + ja - volume nappeihin läpysköiden johdot. Se huonopuoli tässä on, että shifteristä joutuu eka tökkäämään Autostick moden päälle, että Tranzformer boksi "käynnistyy".
    Kanavalla on myös Tranzformer boksista infoa.
     

Kerro tästä muillekin!