Jotenkin tulee datsun ja y-sarja 120-140 keulan sivuprofiilista mieleen mutta perästä ihan tunnistamaton minulle.
Tää voikin olla hieman haastava, vihjeeksi että maantieteellisesti musta pässi on lähempänä kuin OrsOn. Ellei kukaan tunnista niin laitan illalla vastauksen ettei jää roikkumaan.
No sehän nopsaan löytyi kuitenkin. Ekan sukupolven Hyundai Pony tosiaan. Kun ei ollut kilpiä niin mysteeriksi jäi miten tuo oli espoolaisen kerrostalopihan laitamille joutunut, onko jäänyt turistilta vai tullut muuttotavarana tänne. Tuossa vielä toinen kuva.
OrsOn sen vastauksen sanoi aiemmin. Arvasin että jos aiemmin maantieteellisesti olin lähempänä datsunilla ni todennäköisyys korealaisiin olis nyt suurin. Tuurilla niitä valtamerilaivojakin ohjataan eikä taidolla.
Taas myöhästyin, tosin olisin sanonu että ford tai opel jonkun pienvalmistajan muokkaamana kun oon joskus nähny mutta ei muista enempää. Saako volvo 164 lisä pojoja?
Toyota Corolla HT KE35 Edit. Olinkin vähän myöhässä. Just vasta kirjauduin. Mun eka auto oli HT-Corolla. (eka tieliikenteessä käytettävä)
Mulla on ollut 2kpl ht corollia liikenteessä. Tämä kyseinen on vieläkin tallessa mun veljellä ja voi hyvin
https://photos.app.goo.gl/XVCWACbiEnEu1KRt5 Jatketaan tällaisella kaksi pyöräisellä . Eli vanha lasten mopo, 16" renkaat , tomos automaatti moottori, istuma korkeus n.65cm. nyt en siis itsekään tiedä mikä tämä on merkiltään ja malliltaan vaikka tämän omistankin