Malvikko/Kannela/Hernesharju Vega stw 73

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Ade62, 1.10.2012.

  1. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Onko kellään tietoa, missä ko. auto vaikuttaa tällä hetkellä.
    Olen ollut Esaan yhteydessä, hänellä ei ole tietoa.
     
  2. vega400

    vega400 3rd gear

    vega on minulla tallissa lohjalla.
     
  3. 455STW

    455STW Gearhead

    Minäkö utelias..?
    Onko laite tulossa viivalle ja/tai kadulle?
     
  4. 383

    383 Gearhead

    missä muut farmarit on ????
     
  5. valtope

    valtope Gearhead

    Mun vanha -71 STW on riihimäellä, hemmo tuskin haluaa julkisuuteen
     
  6. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Eihän tässä julkkiksia kaivata. Tarkoitus olisi saada kalusto liikkeelle, jos joku omaa 71-73 STW Vegan, mistä haluaisi luopua, olisin kinnostunut vinkeistä.
     
  7. f-85

    f-85 Gearhead

    Mitähä sille 71:selle lopulta tapahtu joka kierteli gm dealerin ja meijän kautta Esalle myös?
     
  8. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Esalla on tallissa yksi Stw, saattaa olla juuri kyseinen yksilö.Mä odottelen et saan pari kuvaa tästä autosta, tai pitäis kai sanoa aihiosta.
     
  9. valtope

    valtope Gearhead

    Esalla oli niitä 2 kpl, kun olen siellä tallilla viimeks käynyt, toinen ajokunnossa, ja toinen ihan kappaleina
     
  10. 383

    383 Gearhead

    Vielä tietoa kaivataan matta musta ja sininen mikä seisoi metroauton vieressä olevan maalamon pihalla ????
     
  11. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Vaikka tää nyt oli farkku keskustelu niin pakko häiriköidä.. Jossain näitä on pakko olla tallin kätköissä koska en oo nähnyt kun kaksi livenä? :odroll:

    [​IMG]

    Punasen omistaja kirjottelee ainekin täällä..
     
  12. Reddevil

    Reddevil 1st gear

    Punainen saattais vaihtaa kotia...
     
  13. 383

    383 Gearhead

    Coupe mattamusta oli blower, spinnerissä esitelty hopea mustat raidat. Hopea kouvolassa. Kelta musta? Oli v8 projekti kuva piti tulla manualilla
     
  14. Reddevil

    Reddevil 1st gear

    Samaten mun auto on ollut blowerilla...
     
  15. JariV

    JariV 2nd gear

    Se mattamusta seisoi aikoinaan ilman tekniikka fyyran silloisella tallilla oliks se Pihlajistoa vai Pilajamäkeä. Kävin kattomassa ku oli myynnissä. Jäi ostamatta ku koppa oli menny aikaslailla kieroks, ovet irvisti monta senttiä.

    Hopeinen hieno pitkänlinjan harrastajan yksilö joutui ilkivallan uhriks. Sen jälkeen siitä ei silloin kauan sitten enää mitään kuulunut.

    Tää punanen coupe ahtimella oli märkä päiväuni. Mutta olin jo silloin Mopar-heppu vaikka kerran kyllä soitinkin perään.

    Kannelan/Pakki-Petterin farkku oli se rajuin ja eniten aviiseissa näkyvä. Melkein kaikki siitä tykkäs.

    Sit oli yks kullanvärinen coupe joka oli orkkistekniikalla ja kasiluvilla. Kävin kattomassa sitä Kehä III:lla autoliikkeessä mutten ostanu.

    Jossain vaiheessa näin sen farmi-Monzan joka oli hopeinen punasella sisustalla. Eli joka oli Vega uudemmalla keulalla. Unohdin vehkeen kun en tykänny keulasta.

    Sit tuli vastaan tää vihree farmi-Vega joka ei vaan napannu jostain syystä.

    Kaveri osti hopeisen Monzan ja tarjos sitä mulle. Maku keulan suhteen oli vuosien vieriessä muuttunu. Laittelin Monzan nykyseen mustaan kuosiinsa. Tuolla se on nyt myynnissä ja harkitsin jopa hetken että pitäskö ostaa takas. Mutta mä oon Mopar-heppu ja vaikka useempi hurahdus on muihin merkkeihin tullu tehtyä niin ei vaan muut mulle oikein kolahda ollenkaan samaan malliin ku Moparit. Vegat on makeita kiesejä. Mutta toi pikkukoppa on kokeiltu jo. Kiva niitä on katsoa edelleen kuitenkin.
     
  16. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

  17. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Pari videotakin löyty punasesta..

    [youtube]G8lKcniuAaQ[/youtube]

    [youtube]TJHSfXS02js[/youtube]
     
  18. JariV

    JariV 2nd gear

    Muistasin soittaneeni silloselle omistajalle tosta punasesta Vegasta kun se oli jo jonkun aikaa ollu ilman ahdinta. Kyselin että miks pumppu otettu pois. Syytä en kirjota tähän.

    Jos siihen 6-71:nen päälle eksyis niin taas kerran sitä joutus vaikeen paikan eteen, vaikkei GM-tuotteista pidä niin Moparilla ei oo mitään vastaavaa ja taas pitäs pakottaa ittensä ajamaan noilla vitun ooppeleilla :D
     
  19. keimola

    keimola 1st gear

    MOI, MULLA ON YX -72 KUPEE, HARMAA................ :pinup: :pinup:
     
  20. 383

    383 Gearhead

     

Kerro tästä muillekin!