MANTORP Veidec Festival 2009 (23-26.7)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja VSOP, 23.6.2009.

  1. VSOP

    VSOP Gearhead

    Ei löytynyt aloitettua aihetta...

    Just sain laivaliput ja hotellin tilattua eli Mantorp here we come.. jeee..

    Paikkoja hotelleihin ja laivalle oli kyllä vielä, varsinkin kalliimpia.. mut mut, tulee äkkiä reissulle hintaa jos kaikki joutuu ottamaan jonain luxena. Varasin lähtö Helsingistä to-iltana ja paluu ma-iltana Tukholmasta.
     
  2. 383

    383 Gearhead

    perskule ei tänä vuonna pääse lähtemään. koita ottaa paljon kuvia :rotfl: :rotfl:
     
  3. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Tuo on hieno tapahtuma, muutamana vuonna olen päässyt käymään mutta todennäköisesti en tänä vuonna. Ja siellä on sitäpaitsi European Street Rod Nationalit samallakertaa...
     
  4. katra

    katra 1st gear

    Mantorpin katsomot

    Ollaan ekaa kertaa lähössä mantorpiin, laivamatkat ja muut on hoidettu hyvissä ajoin, mutta yks asia on vielä hakusessa... Eli katsomot siellä. Onko seisomakatsomot sellasia että nistä näkee hyvin, samalla tavalla kun alastaron rinteestä vai kannattaako ostaa istumapaikkaliput ja jos niin kummalle puolelle?
     
  5. VSOP

    VSOP Gearhead

    Re: Mantorpin katsomot

    Tää on vaan mun mielipide, että kannattaa ostaa siitä oikealta puolen rataa numeroitu istumapaikka, muistaakseni oli 200 kruunua per päivä ainakin lauantailla ja sunnuntaille.. duunissa ne paprut, jossa oli istumapaikkojen hinnat.
     
  6. hejo

    hejo 1st gear

    Joo siellä kyllä kannattaa istumapaikkaan sijoittaa rahaa,rata ja katsomot kun ovat samalla tasolla ja seisomokatsomosta aika huono näkyvyys verrattuna Alastaron rinteeseen.
     
  7. VSOP

    VSOP Gearhead

    Juuri näin. Mun papruissa lauantain ja sunnuntain (etukäteen ostettu) sisäänpääsymaksu on 200 kr ( 250 jos ostaa radalle mennessä). Vip-lippujen hinnat on 900 kr per pv/hlö. Ja numeroitujen istumapaikkojen hinta pe 100 kr, la ja su 200 kr. Se numeroitujen paikkojen katsomo on sama kuin vip-katsomo siinä lähtöalueen oikealla puolella. Lisäksi joutuu maksamaan tietty parkkimaksun, mut sitä ei tässä mainita enkä muista mitä ollut aiemmin.

    Juu ja 100 kruunua on tällä hetkellä 9,16 euroa joten sisäänpääsy ja numeroitu paikka kustantaa siis 36 euroa+rapiat päivässä /hlö.
     
  8. 383

    383 Gearhead

    paljon halvempaa kuin suomen em ja istumakatsomoita on paljon että kyllä paikka löytyy ja ajetaan paljon 2008 esim lauantaina aamu 9.00 ilta 23.00 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  9. VSOP

    VSOP Gearhead

    Viime vuonna en muista käkäilleeni alueella kovin myöhään, mut toissavuonna prätkät ajoi vielä pimeälläkin. Aika villin näköistä touhua se oli..
     
  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Itsekin suosittelen ehdottomasti istumakatsomoa, ja siitä radan oikealta puolelta (siis kauempana moottoritiestä). Pari vuotta sitten ajoivat mopoilla aika myöhään, silloin aikataulu oli lauantaina (sateiden vuoksi) myöhässä ja oli jo aika pimeää kun nitroharikoilla painettiin kovaa...
     
  11. NURMALE

    NURMALE 1st gear

    Itse oon ollu vasemman puoleisessa katsomossa ja varsinkin yläriviltä
    on loistavat näköalat, muutenkin homma pelaa ruotsissa ihan pikkasen paremmin kun suomessa.
     
  12. VSOP

    VSOP Gearhead

    Oliks siellä myös numeroidut paikat ? Toissavuonna olin vasemmalla puolella numeroimattomilla ja siellä oli kyllä hyvä fiilis ja meininki ja hyvin näki kisaa, mutta kun sieltä lähti välillä veks, niin oli kiven alla löytää uusi istumapaikka kun tuli takaisin. Porukkaa oli kuin pipoa.
     
  13. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Olen muuten samaa mieltä että niinä vuosina kun olen tuolla käynyt ovat järjestelyt toimineet aivan erinomaisesti. Siis vielä kerran: suosittelen!

    Ja se kummanko puolen katsomon ottaa on vähän makuasia, itse otin niin että aurinko ei paista silmiin eli oli vähän helpompi valokuvata...
     
  14. katra

    katra 1st gear

    Täytyykö liput muuten ostaa etukäteen ticnetiltä vai saako niitä ostettua vielä paikan päältä?
     
  15. 383

    383 Gearhead

    saa paikanpäältä mutta kannattaa varautua jonottamaan
     

Kerro tästä muillekin!