manuaali koneistot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Bätmobiili, 1.7.2002.

  1. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Tarttis saada TH350:stä nopea loota vaihtamaan, mutta kruitakin tarttis! onko mitään välimuotoa esim. 1- ja 2- vaihteen man.koneistoa ja D:llä toimis automaattina? onko kellään tietoa? minkä verran ko. loota kestää tehoa vahvistamatta?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos hommaat vähänkin paremman shift-kitin, niin siitä tulee teoriassa manuaalinen koska jos lähdet lukkoykkösellä, niin ei se vaihda isompaa jollet keppiä heiluta.Ja jos vedät vauhdissa pienempää niin kyllä se hakee heti ja jos manual low control valve on lukittu niin ykkönenkin menee päälle vaikka kahdessa markassa.
    Manuaalikoneiston ainoa "herkku" on esim. Mäkikilpurissa se että voi lähteä suoraan vaikka kakkosella liikkeelle.
     

Kerro tästä muillekin!