Marko Tuunanen,taas finne Wheelsissä,hienoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Seppä Leonardo, 21.1.2008.

  1. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Kyllä asia on mielestäni noinkin,näin savolaisittain ilmaistuna.Ei tuo naisnäkökanta ole mielestäni lehteä huonontanut.Noita mainitsemiasi lehtiä tulee luettua vierailureissuilla ,muttei ole tullut tilattua,sitä on hieman kuin naimisissa lehden kanssa pitkän tilausjakson vuoksi ,vaikkakin tulee kova halu vieraisiin lehtiin.Ja onhan noita Amerikan julkaisuja tosi hyviä kunhan sais tänne korpeen tulemaa.
     
  2. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Itse olen muuten tykästynyt juuri noihin Bilsport Classicciin ja Gasolineen, jälkimmäisen jopa tilasin. Suosittelen molempia!
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Marko rules ok!
     
  4. Karva

    Karva Gearhead

    No on se oikeasti ukko, kaveri vääntää muutamassa vuodessa kolme näyttely rodia, jokainen päätyy lehteen ja on kuin pakasta vedetty. Tuskin se loppuu siihen ...

    Näitä sankareita on harvassa, ei voi minkään, toiset tekee, toiset soittaa poskea, me muut saadaan aina väillä 10 min inspiraatio.

    Kun ottaa huomioon missä ja minä aikana ne autot on tehty, harva pystyy tuohon, ei voi kuin kehua. Aikataulu, paneutuminen ja työnjälki, puhumattakaan työmenetelmistä joita noissa edellä mainituissa on käytetty, kaikki sankarin edellä mainitut rodit mitkä allekirjaillut on nähnyt, ovat ratkaisuiltaan ja toteutukseltaan olleet juuri sitä mitä pitää.

    Täytyy tarjota oluset kun ukkoa näkyy jossain. Silloin kehutaan kun siihen on aihetta, nyt on.
     
  5. SRV

    SRV 1st gear

    Koht olis Markolle arpeettii täällä Voikkaalla... :eek:
    Jos tulis pilkkoo klassikkoa!? :poff:
     

Kerro tästä muillekin!