Matematiikan taitajalle tarve.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jusi99, 12.3.2019.

  1. Sitä on vaikea sanoa, kuinka nökönuuka se laatikon äly on. Tossahan kannattaa laskea pulsseihin asti, niin silloin se tulee huomioitua, että siinä se uusi ratas ei anna ihan samaa pulssilukua kuin vanha.

    Voi olla, että toimii ja jos ei toimi, niin jos sulla Dakota Digitalin boksi, niin jos ymmärsin käyttöohjeet oikein, niin siinä voi asettaa kertoimen välillä 0.25-4.00. Minun järjellä sen pitäisi olla suunilleen se aiemmin laskemani 0,94 sillä 22 -hampaisella rattaalla. Sillä uskoisin sen toimivan tai sitten ei, kun ei näistä aina tiedä.
     
  2. jusi99

    jusi99 Gearhead

    Ilmeisen hankala / tarkka tuo laatikko on tuosta tiedosta. Reilut 4 vrk. Sitten tiedetään. Huomenna perehtyn vielä tuohon dakotan boksiin.
     
  3. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    ensisijainen juttu sulla on saada se loota ymmärtämään ettei luista eli asentamalla 34-hampainen ratas ja sen jälkeen nypläillä se etenemisnopeustieto pelialueelle, vaikka valehtelemalla sille tietokoneelle sillä diablolla joku väärä rengaskoko.

    heti alkuun en sinuna laittaisi lisämuuttujaksi sotkuun sitä dakotan boksia
     
  4. Mitenkäs tässä kävi vai onko tämä vielä vaiheessa?
     
  5. jusi99

    jusi99 Gearhead

    Vaiheeseen jäi. NAGin sielunelämä on haastava. Laatikon sisäiset pyörintä nopeudet ok. Ei vikakoodeja. Abs piuhoissa jännite kun ei ole vaihde päällä, vaihde päälle virta katoaa.
     
  6. jusi99

    jusi99 Gearhead

    23.8 Jatkuu kun tuun suomessa käymään.
     
  7. Toivottovasti saat toimii. Kannattaa vilkaista tuota manuskaa.
     
  8. jusi99

    jusi99 Gearhead

    Manuaali ollut jo kauan ja hartaudella luettu.
     
  9. jusi99

    jusi99 Gearhead

    Luin vielä ton mb forumin jutun. Ohjain ei edelleenkään ole ongelma, vaan laatikolle tuleva nopeusanturin signaalin puuttuminen. Mikä orginaalissa kokoonpanossa tulee abs kehiltä taka-akselilta.
     
  10. Masa71

    Masa71 Gearhead

    Mitäs jos virittelisit tuon tyylisen anturikehän suoraan perään?:

    [​IMG]
     
  11. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Nettihaulla nag1 peräpäässä on laippa johon akseli kiinnittyy. Ei pitäisi olla vaikeaa tehdä siihen hammastettua kiekkoa (voi ne olla reikiäkin) siten, että pulssia pukkaa anturiin just sopivalla tahdilla.
     

Kerro tästä muillekin!