Mazda 626 tyhjäkäynti!!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 27.7.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oisko kellään kokemusta vm.90 626 2.0 kaasarikoneen tyhjäkäynnin yllättävästä häviämisestä....kaikki jota itse kotikonstein voi kokeilla on tehty mutta ei löydy tyhjä käyntiä!

    Vinkkejä Kiitos!!!! :pinup:
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Moi,

    joskus olen paininut "syvällisesti" mazdan kaasarin kanssa, joten jotain tulee mieleen.
    Eli siinä on sellainen hieno tyhjäkäyntipiirin solenoidi, jota ei saa ku alkuperäisenä hintaan 106 €.
    Siinä on lisäksi kylmäkäynnistys solenoidi, jonka hintaa en muista.

    No kuitenkin kannattaa pari kertaa miettiä, ennenkuin ostat ainakaan kaasariin yhtään osaa....

    Ite tilasin koko kaasarin "Mazda-Osa" mieheltä, joka on muutenkin hyvä ja palvelualtis firma. Numeron löydät KePö:n ilmoituksista.
    Kaasari oli ajettu n150tkm,Muistaakseni se maksoi silloin joku 70€.
     
  3. janzamar

    janzamar 1st gear

    olitko tehnyt mitään kaasarille ennenkun hävisi?
    ite tulin laittaneeksi kerran lämpömittarin ja tyhjäkäyntisolenoidin liittimet väärinpäin.. :oops:
    mutta sitä solenoidia itekkin epäilen.
    kokeile josko pitää mitään naksuntaa kun irrottelet liitintä?
    ja tosiaankin vaihtokaasarilla pääsee varmasti helpoimmalla.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juup, itse asentelin aikoinaan Mazdoja (7V) ja yleisin syy kaasarioireissa oli: Polttoaineen täyttöputket ja / tai säiliö ruostunut osittain puhki ja hiekkapaskaa järjestelmässä.
     

Kerro tästä muillekin!