Meijän perän B-body Plymouthit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja MJF, 13.1.2008.

  1. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Ok. Mä kun pelasin Öörli A-kopan kanssa…
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Eipä oo tehty tälle juuri mitään, jonniin verran ajeltu kuitenkin. Kovasti kaipailis kyllä huomiota vähän joka puolelta.
    Ilmanputsarin vaihdoin muskelimallin unsilenced versioon uudempi tuplasnorkkeli menee seinälle. Nyt painin itse mielessäni venttiilikoppien kanssa. Eivät ole aivan samaa tyyliä, mutta tykkään noista Matti/Teppo kopista yhtälailla kuin sloteistakin :)

    [​IMG]
     
    isalmela, esmi, sleepercooler ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Eilen tuli parisataa kilometriä ajelua lisää. Alkaa vaikuttamaan että laatikko ei säätämällä ala toimimaan oikein. Ajellessa sitten keksin että mullahan on jemmassa vanin A500 ylivaihdelaatikko. Kunhan tässä saa tuon Volkkarin moottoriremontin tehtyä alta pois niin pudotan 904 pois ja kokeilen tunkea sitä tuonne. Moottoriin sopii suoraan, kikkari ja vaihdevivusto pitäisi mennä suoraan kans. Kysymysmerkiksi jää vain tila, mitä ylivaihde tarvii. Ylivaihteelle sitten kaveriksi 3,91 lukkomurikka, jolloin kokonaisvälitykseksi tulee 2,7 nykyisen 2,76 sijaan. Win win tilanne siis :)

    [​IMG]
     
    isalmela ja Fuselage tykkäävät tästä.
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Kuulostaa suunnitelmalta. Mudracerin kanssa pohdin alakerrassa moisen vaihteiston käyttöönottoa. A-kopassa menis lattian muokkaukseksi ylivaihteen ja takakannakkeen tienoilta. Toivottavasti pääset vähemmällä.
     
  5. Eikös tuo ylivaihdelaatikko tarvitse slantin kanssa kopan hitsailua?
     
  6. MJF

    MJF Double Gearhead

    Earlyssa on aika paljon pienempi tunneli mitä myöhemmissä a-bodyissakin. B-bodyn tilantarvetta oon koittanut etsiä ja kysellä ameriikanvoorumeilta, ei tietoa. Siellä yleisempi A518 on vissiin isompi? Ei oo oikein vastaust löytynyt, mutta kohtahan se selviää.
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tai sitten vaikka tehtaan adapterilevyn. Slant-727 välissä on senmonen.
     
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Adapterin tai sit menee jollekin taiturille joka osaa naittaa laatikon kun laatikon koppaan kuin koppaan. Täällä muistaakseni joku oli semmoista viritystä teettämässä, mut sitten meni jotenkin sukset ristiin sen tekijän kanssa ja jäi ilman.

    EI kai se mitään rakettitiedettä ole katkaista pikkulohkon ja slantin automaatin kuorta samasta kohtaa ja naittaa slantista otettu "koppa" siihen pikkulohkon typistettyyn laatikkoon? Jostakin kohtaa ne on kuitenkin samoilla mitoilla.
     
  9. Juu, muistin, että ollaanhan me tästä ennenkin keskustelu..:

     
  10. MJF

    MJF Double Gearhead

    OSTETAAN: Alkaa oleen aika akuutti tarve tuulilasin listoille. Alalistat löytyy, muut on hukka vienyt... OSTETAAN
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!