Meikän Hot Wheelsit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja marD, 30.10.2005.

  1. marD

    marD 1st gear

  2. REVELL91

    REVELL91 1st gear

    Tosi siistejä Hot Wheelsejä. Toivottovasti kuvia tulee pian lisää. :D
     
  3. Polli

    Polli 1st gear

    VAUU!!!! tosi hienoja. Itekkin oon hurahtanu noihin, etenkin jenkkeihin... mut ei mulla oo ku vähän yli kymmenen noita. Jenkkejä ei oikein löydy jyväskylän seudulta, jos joku tietää mistä löytää jenkkejä jkl:n alueelta niin saa kertoa :D
     
  4. No on. Ihtelle on tullu hyllyyn noita Hot Wheelsin Ford ja Chevy-johdannaisia. En ole malttanut pitää niistä näppejä irti, vaan olen maalannut niihin valot ja vilkut -ja kas tulleepi huomattavasti luonnollisemman näköisiä. Tosin piti olla tuommoinen kellosepän 10X suurentava otsapantaluuppi apuna...
     
  5. ronsu-

    ronsu- 1st gear

    ----
     
  6. sagi

    sagi 1st gear

    Kylläh

    Hieno kokoelma! Itelläki on jo iso kokoelma, 187 tällähetkellä :) pitää lisätä kuvat tänne :D
     

Kerro tästä muillekin!