Mekaaninen bensapumppu.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Marvä, 4.5.2020.

  1. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Oman voortin hollikassa on ollut samoja oireita pitkässä seisonnassa. Alkuun lähti avaimesta käyntiin, sitten vaati huikkaa kaasarille ja sitten ei lähtenyt enää käyntiin ollenkaan, tai se paloi mitä kaasariin kaatoi. Vaihdoin uuden mekaanisen pumpun, ei apuja, koitin sähköpumpulla mutta ei lähtenyt silläkään. :confused:

    Vein kaasarin huoltoon, olihan siinä vikoja, yksi oli neulaventtiili. Ja taas toimi.
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Yksi on tietysti asentaa sähkönen pumppu ja kytkeä se sillein, kun aukaset oven, niin pumppu pyörii pari sekunttia ja täyttää kaasarin.
     
  3. Marvä

    Marvä 1st gear

    Hep. Avasin tossa kaasarin, kun as loin vaihtaa kitti paketin tiivisteitä ja osia. Seisonut nyt syksystä ja kaasuttimessa ei tipan tippaa bensaa. Kohokammio ihan kuiva. Tuo neulaventtiili näyttää aikansa palvelleelta. No tuossa uudessa sarjassa on uusi neulaventtiili, mutta eipäs sovi sen runko tohon carteriin, joka autossa on. Malli oli tilatessa oikea Carter ABD ja osa paketti on siihen, mutta.... No tästä jo avasin toisen saitin. Säädöstä
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ei kait se ihme ole, jos desi bensaa haihtuu puolessa vuodessa?
     

Kerro tästä muillekin!